انتظار نداریم که ایکس باکس سری X انحصاری برای یک زن و شوهر از سال

ایکس باکس رئیس Phil Spencer منتشر شده یک پست وبلاگ جدید که به بررسی پتانسیل آینده از پلت فرم جلوتر از ایکس باک

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

ایکس باکس رئیس Phil Spencer منتشر شده یک پست وبلاگ جدید که به بررسی پتانسیل آینده از پلت فرم جلوتر از ایکس باکس سری X ورود در صحنه بعد از این سال.

نوشتن بر روی ایکس باکس سیمPhil Spencer به کنکاش چه بازیکنان می توانند انتظار از ایکس باکس سری X و خانواده گسترده تر از کنسول ها و خدمات ارائه شده توسط مایکروسافت مانند بازی پاس و xCloud.

بسیاری از زمین های تحت پوشش در سراسر این پست شامل یک دسته از اطلاعات ما در حال حاضر می دانستم که اطراف ایکس باکس سری X مانند آن بسیار چشمگیر مشخصات SSD و دیگر ویژگی های از قبیل زمان واقعی ray tracing و کامل به جلو سازگاری. آن را همچنان به صورت چشمگیر کمی از کیت و ما هیجان زده به دست ما است.

صحبت از سازگاری اسپنسر نیز تایید می کند که عمده اختصاصی برای "زن و شوهر بعد از سالها" از جمله Halo بی نهایت و Hellblade 2: Senua حماسه خواهد شد قابل پخش در هر دو زمان و نسل بعدی کنسول اطمینان حاصل کرد که هیچ بازیکن پشت سر گذاشت و مورد نیاز برای ارتقاء به ایکس باکس سری X به لذت بردن از آخرین بازی. آنها تمام خواهد شد در آینده به ویندوز 10 ،

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

"ما می خواهیم هر ایکس باکس بازیکن به بازی در تمام بازی های جدید از Xbox Game Studios. به همین دلیل Xbox Game Studios عناوین ما آزادی در چند سال آینده مانند Halo بی نهایت—در دسترس خواهد بود و بازی در ایکس باکس سری X و ایکس باکس یکی از. ما نمی خواهد شما را مجبور به ارتقاء به ایکس باکس سری X در راه اندازی بازی ایکس باکس اختصاصی," اسپنسر توضیح می دهد.

این یک تفاوت بزرگ نسبت به پلی استیشن 5 با سونی در حال حاضر flaunting مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales و demon's Souls بازسازی به عنوان است که می تواند تنها با تجربه در آن کنسول جدید در راه اندازی. مایکروسافت است به راحتی برای مصرف کننده از این دو اگر چه هر دو را در آغوش سازگاری در یک راه بزرگ است.

او ادامه می دهد: "شما قادر خواهید بود به بازی چهار نسل از بازی ها در ایکس باکس سری X در یک روز. که باعث می شود آن را بزرگترین راه اندازی صف برای هر کنسول جدید تا کنون هزاران نفر از بازی به بازی. ما سازگاری مهندسین باید سال ها وقت صرف ابداع راه های مبتکرانه برای, مدرن, نسل بعدی تکنولوژی به بازی های کتابخانه شما در حال ساخت امروز حتی بهتر از بدون هیچ هزینه اضافی و با هیچ کار از توسعه دهندگان است."

ایکس باکس سری X راه اندازی خواهد شد بعد از این سال در کنار PS5 اگر چه تاریخ انتشار و قیمت گذاری برای هر دو کنسول هنوز اعلام نشده است. مایکروسافت خواهد بود, برگزاری این, ایکس باکس, بازی, ویترین, بعد از این هفته که از ویژگی های تعدادی از روزهای اول بازی های جدید و اطلاعیه ها. ما خواهید بود با پوشش تمام اخبار آن را به عنوان اتفاق می افتد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن