آسمان Q HDR محتوا در نهایت پس از رسیدن این هفته – اما نه برای همه

آسمان Q مشترکین در نهایت شروع به دریافت محتوای تصویری با محدوده دینامیکی بالا (HDR) با وسط هفته. یک گزارش از ف

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

آسمان Q مشترکین در نهایت شروع به دریافت محتوای تصویری با محدوده دینامیکی بالا (HDR) با وسط هفته.

یک گزارش از فوربس' جان آرچر که همچنین بررسی سینمای تجهیزات برای ما در مورد اعتماد, بررسی, به ارمغان می آورد کلمه از تاخیر در به روز رسانی که قرار بود وارد 2019.

آرچر می گوید آسمان به حال مخفیگاه او را که "خبر بزرگ" بود که در آینده در هفته گذشته بیش از آخر هفته از پخش خود آزادی مطبوعات به ظاهر تایید قریب الوقوع HDR rollout.

که آزادی مطبوعات می گوید: راه اندازی در حال آمدن است در روز چهارشنبه 27 مه با حمایت جدیدتر آسمان Q 1TB UHD و 2TB جعبه. متاسفانه این شرکت می گوید: "برخی از ما مسن, آسمان Q جعبه را پشتیبانی نمی کند HDR.'

مرتبط با: آسمان Q بررسی 2020

کسانی که ناسازگار جعبه به نظر می رسد این نسخه یک آسمان Q دستگاه بدون قدرت خارجی تامین نمی شود سازگار با HDR رول. همه 2TB جعبه باید سازگار, این گزارش می گوید. این شرکت به کاربران آنها می توانید ارتقاء به آسمان Q box اگر آنها لازم نیست که یک زمان UHD شرح اما نمی خواهد به روز رسانی فعلی آسمان Q جعبه به کسانی که سازگار با HDR.

در اینجا از اطلاعات به بیرون درز آزادی مطبوعات: "اگر یک مشتری جعبه را پشتیبانی نمی کند UHD دنبال روند طبیعی به ارتقاء مشتری به یک UHD اشتراک. به عنوان بخشی از این ارتقاء مشتری خواهد شد و سپس دریافت یک HDR سازگار جعبه. اگر یک مشتری قدیمی است UHD جعبه را پشتیبانی نمی کند HDR, ما در حال حاضر قادر به ارتقاء آن به یک جدیدتر HDR-سازگار با مدل. ما را به حمایت از این که ما بیشتر معرفی بزرگ HDR محتوای در س"

مدتها در انتظار اجرای رفتن نیست به معنی سیل بلافاصله در دسترس HDR محتوا. وجود خواهد داشت سه نفر از طبیعت برنامه های در دسترس در تقاضا همزمان با جدید, آسمان, طبیعت, کانال: باندهای Lemur جزیره Pridelands: بیابان تولد و مالاوی نجات حیات وحش.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن