SteelSeries می تواند کار بر روی یک کنترل جدید برای دستگاه های اپل

وجود دارد بسیاری از شخص ثالث بازی کنترل خارج وجود دارد در بازار امروز است که کار با دستگاه های iOS, اما اگر شم

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

وجود دارد بسیاری از شخص ثالث بازی کنترل خارج وجود دارد در بازار امروز است که کار با دستگاه های iOS, اما اگر شما به دنبال برای دستگاه های است که اطمینان از سازگاری این چیزی است که MFi صدور گواهینامه است. خبر خوب این است که آن را مانند به نظر می رسد SteelSeries می تواند آماده سازی چیزی برای آی فون و آی پد.

تبلیغات

با توجه به یک گزارش از InsiraFicha به نظر می رسد مانند SteelSeries دارای یک کنترل کننده بازی در آثار دوبله هاله+. این کشف در ANATEL سیستم که برای کسانی که نا آشنا است که اساسا برزیل معادل FCC. هاله+ به نظر می رسد ترکیبی از چندین کنترل از شرکت در گذشته است.

که یکی از اصلی هاله بود که منتشر شده برای دستگاه های iOS در سال 2015 اما طراحی آن نیز به نظر می رسد بسیار شبیه به استیل' استراتوس gaming controller اما احتمالا تفاوت اصلی خواهد بود که آن را طراحی شده با دستگاه های iOS در ذهن است. به بیرون درز دستی نیز نشان می دهد که آن را جفت از طریق بلوتوث 4.1 و کار با دستگاه های مانند آی فون 6 و یا بعد.

وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که هاله+ اعلام خواهد شد اما به عنوان 9to5Mac اشاره هاله خود را که به فروش می رسد اپل در وب سایت ذکر شده خارج از بورس نشان می دهد که شاید یک refresh می تواند در راه خود را.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >تبادل نظر >بازی >قرص. بیشتر بخوانید درباره آی فون و Steelseries. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب