نقشه های گوگل به زودی می تواند با نور ترافیک شاخص

تصویر های اعتباری – Droid-Lifeتبلیغاتنقشه های گوگل برای نشان دادن به شما که جاده را که به مسیرهای پیاده روی که

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

تصویر های اعتباری – Droid-Life

تبلیغات

نقشه های گوگل برای نشان دادن به شما که جاده را که به مسیرهای پیاده روی که قطار به گرفتن و در حال حاضر به نظر می رسد مانند آن ممکن است حتی به شما نشان می دهد که در آن چراغ های راهنمایی و رانندگی هستند. با توجه به کشف اخیر در Droid-Life به نظر می رسد که گوگل در حال تست کردن از جمله نور ترافیک شاخص در نقشه های گوگل.

این خواهد آمد فوق العاده مفید در حالی که شما در حال رانندگی به خصوص اگر شما در حال تلاش برای پیدا کردن سریعترین مسیر ممکن است و می خواهید برای جلوگیری از به عنوان بسیاری از چراغ های ترافیک به عنوان امکان پذیر است. اما زمان اجرای این ویژگی آن را کمی دشوار است برای دیدن به آن است که فوق العاده کوچک اما با توجه به خواننده که با ارسال تصاویر برای Droid-Life آنها ادعا می کنند که آیکون را در اندازه رشد کمی در طول ناوبری احتمالا به عنوان کاربر در حال رسیدن به نور.

ما تصور کنید که آن را نیز می تواند در مفید آمده است برای خود رانندگی اتومبیل که ممکن است بر روی داده ها از نقشه های گوگل که در آن اگر آنها می دانند که وجود دارد این است که نور در طول مسیر آنها در حال رانندگی در آنها می تواند پس از آن آماده به آهسته یا متوقف شود. گوگل است که در واقع برای اولین بار به پیاده سازی چنین ویژگی است. اپل قبلا معرفی یکی از ویژگی های مشابه به نقشه های اپل در iOS 13 بنابراین آن را به خوبی برای دیدن Google play سوس گوجه فرنگی برای یک بار وقتی که می آید به برنامه های کاربردی نقشه برداری.

معلوم نیست که این ویژگی خواهد شد نورد به کاربران اما مانند ما گفت آن چه به نظر می رسد که این پتانسیل به جای مفید و ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید از آن منتشر شد به توده ها.

در زمینه تلفن های همراه >عمومی. بیشتر بخوانید درباره اندروید, برنامه های گوگل و نقشه های گوگل. منبع: droid-life



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن