سامسونگ Galaxy قیمت سقوط: آخرین فرصت برای دریافت Galaxy S10 برای تحت £360

امروز آخرین روز است که شما می توانید کیسه های فوق العاده Samsung Galaxy S10 گوشی های هوشمند فقط برای £359.99 ا

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

امروز آخرین روز است که شما می توانید کیسه های فوق العاده Samsung Galaxy S10 گوشی های هوشمند فقط برای £359.99 از قیمت اصلی آن نقطه از £799 – که عظیم £439 صرفه جویی در.

تا نیمه شب امشب شما می توانید اضافی 10 ٪ تخفیف خرید خود را از طریق انتخاب eBay فروشندگان با تخفیف ظاهر می شود در پرداخت. در حالی که معامله در سوال فقط به حرفه ای مرمت مدل از Galaxy S10 برجسته نسخه هنوز هم در کلاس-شرط حصول اطمینان از که شما در حال گرفتن یک گوشی فوق العاده با کیفیت با وجود سنگین تخفیف.

حتی اگر برتر Galaxy S20 محدوده شده است در بازار برای برخی از زمان در حال حاضر این اتفاق را دور از واقعیت است که Samsung Galaxy S10 هنوز حق بیمه گوشی های هوشمند است که بدست آورده به جای آن در سال 2020 است.

پس از همه, کهکشان S20 محدوده شروع می شود در £799 مگر اینکه شما می توانید ضربه محکم و ناگهانی یک دارای گونه های برامده, معامله, البته, اما حتی پس از آن شما حتی نمی خواهد شروع به پیدا کردن یک پیشنهاد است که می تواند کاملا مشابه ارزش برای پول است که این یک حق در اینجا.

با 6.1 اینچ IPS+ صفحه نمایش مباهات در نزدیکی لبه-به-لبه زیبایی در کنار سه دوربین رو به عقب است که ارائه عملکرد چند منظوره در یک دسته از شرایط کهکشان S10 است که هنوز هم هر بیت از آنچه شما انتظار می رود یک بالا پایان تلفن می شود.

ما در 4.5/5 نظر ما گمان: "وجود ندارد کامل تر گل سرسبد گوشی آندروید شما می توانید در حال حاضر خرید از Samsung Galaxy S10 – و آن دو تا از بزرگترین رقبای در این لحظه کوچکتر S10e و گرانتر S10 Plus."

Funnily به اندازه کافی در فقط £359.99 کهکشان S10 در حال حاضر ارزان تر از کهکشان S10e اصلی قیمت نقطه به معنی در حال حاضر وجود دارد بسیار کمی از دلایل که چرا شما نمی خواهد برای انتخاب کردن کامل چربی S10.

بنابراین اگر شما علاقه داشتن به خود را به روز رسانی گوشی های هوشمند فوق العاده Galaxy S10, مطمئن شوید که برای انجام این کار قبل از نیمه شب امشب در غیر این صورت شما از دست دادن 10% تخفیف اضافی در حال حاضر در دسترس در پرداخت.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب