قیمت سقوط: دریافت 40 £کردن 5/5 امتیاز آمازون اکو 3rd Gen در حالی که سهام آخرین

Currys PC World اتحاد زدم تقریبا 50 ٪ off آمازون اکو 3rd Gen از طریق آن نمای بی اجازه شما کیسه بهترین هوشمند ب

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

Currys PC World اتحاد زدم تقریبا 50 ٪ off آمازون اکو 3rd Gen از طریق آن نمای بی اجازه شما کیسه بهترین هوشمند بلندگو در بازار فقط برای £49.99 به عنوان مخالف £89.99.

این که آیا شما به دنبال یک دستیار هوشمند برای دفتر خانه خود را و یا فقط یک جامد صفحه اصلی اسپیکر برای گوش دادن به موسیقی در آمازون اکو 3rd Gen شما پوشش داده شده در تمام جبهه ها.

با طراحی چشم نواز و قوی سیستم بلندگوی بیش از سلف خود آمازون در نهایت موفق به ساخت کامل همه طفیلی هوشمند بلندگو ما منتظرش بوده ام.

دریافت خوبی به دست آورده 5/5 امتیاز در اینجا در مورد اعتماد, بررسی ما گمان: "تلاش برای کار کردن اگر اکو بود ارزش خرید استفاده می شود سخت تر: بلندگو صدا بهتر از یک نقطه, اما آن را به عنوان خوب به عنوان یک به علاوه با وجود اینکه ارزان تر از یک به علاوه. امروز کار به مراتب ساده تر: شما همان مناسبی اواسط محدوده صوتی در اینجا به عنوان شما را در پلاس, اما شما صرفه جویی 50 پوند."

یکی از ما چند قطع یو پی اس بود که اگر شما را در بودجه تنگ اکو Dot 3rd Gen ممکن است بهتر ارائه ارزش برای پول است اما در حال حاضر که شما می توانید خرید از آمازون اکو 3rd Gen برای همین RRP به عنوان نقطه آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال.

به علاوه اگر شما علاقه مند به ایجاد یک مناسب خانه های هوشمند تنظیم و سپس آمازون اکو یک محل عالی برای شروع است. هنگامی که شما هوشمند بلندگو و در حال اجرا, شما می توانید استفاده از آن برای کنترل یک میزبان کامل از دستگاه های از جمله Philips Hue روشنایی و کندو ترموستات هوشمند.

حتی وجود دارد یک ویژگی جدید به شما کمک کند اگر شما از دست رفته به طور کلی محیط در دفتر نشسته. به سادگی می گویند "الکسا باز کردن دفتر برای تلفن های موبایل" و شما خواهید بود با استقبال زمينه chitter پچ پچ و گاه به گاه همهمه از نزدیک چاپگر. من نفرت را به آن می گویند اما این جای تعجب درمانی.

وجود دارد هیچ نشانه ای از چه مدت این پیشنهاد در دسترس خواهد بود بنابراین اگر شما علاقه داشتن به چیدن بهترین هوشمند بلندگو در اطراف در حالی که آن را در ارزان زمان با آگاهی کامل در حال حاضر.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن