Gran Turismo 7: تولید کننده جیر نکات در PS5 آشکار برای منحصر به فرد مسابقه سیم

با Gran Turismo ورزشی راه اندازی به طور انحصاری برای PS4 در سال 2017, مسابقه, طرفداران سونی کنسول تا به حال اش

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

با Gran Turismo ورزشی راه اندازی به طور انحصاری برای PS4 در سال 2017, مسابقه, طرفداران سونی کنسول تا به حال اشتهای خود را سیرچشم برای هم بودن اما همه ما هنوز در انتظار تمام عیار Gran Turismo 7. خوشبختانه خالق سری Kazunori Yamauchi در حال حاضر تایید کرد یک GT بازی در آثار.

Sony تنظیم شده است به پرده تعدادی از عناوین آینده به PS5 امشب در آینده از بازی های رویداد و همه نشانه های نقطه به سمت Gran Turismo ساخت ظاهر در برخی از ظرفیت. هنوز معلوم نیست که آیا این خواهد بود که تمام عیار مطلب جدید و یا به سادگی افزایش پورت GT اما کنسول جدید قطعا نیاز به یک گل سرسبد عنوان مسابقه.

حتی اگر وجود دارد یک انتظار طولانی جلوتر از ما بیش از آماده برای سوار دیگر پس از بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در کنار همه آخرین اخبار نشان می دهد و ما بسیار خود را به لیست علاقه مندی های.

مرتبط با: Forza Horizon 4 لیست علاقه مندی های

Gran Turismo 7 تاریخ انتشار

راه اندازی پنجره برای Gran Turismo 7 نشده است مورد بحث توسط سونی و نه Polyphony Digital. از آن خواهد شد منحصر به فرد برای سیستم عامل های سونی و به احتمال زیاد در آینده برای PS4 و یا شاید یاد PS5 بسته تا چه حد پایین جاده آن را می سازد یک ظاهر.

Gran Turismo 7 اخبار

جلوتر از امشب آینده از بازی رویداد که در آن تعدادی از عناوین اصلی خواهد بود نمایش برای PS5, Polyphony Digital را Kaz Yamauchi است توییتی در مورد این رویداد یادآوری ژاپنی پارسه دقیقا زمانی که آنها را قادر به اتصال. این بدجور مناسب و شاید اشاره به یک Gran Turismo اعلام انتظار ما نشان می دهد. هر چه این به این معنی ما ندارد و تا زمانی که ما پیدا کردن!

مرتبط با: آینده بازی PS4

Gran Turismo ورزش علاقه مندیها

واقعی تر آسیب مدل

با وجود اینکه واقع گرایانه شبیه ساز Gran Turismo هرگز به تصویب رسید یک مدل آسیب نماینده از چگونه آن را در واقع می خواهم بود اگر شما سقوط فانتزی فراری به یک دیوار آجری است. البته, شما نیاز به گرفتن برخی از آزادیهای بنابراین وسایل نقلیه هنوز هم باقی می ماند قابل پخش پس از کمی آسیب, اما از دیدن آن منعکس شده در برخی از فرم زیبایی و یا به شیوه مکانیکی خواهد بود.

Gran Turismo بزرگ انواع ماشین های مختلف به طوری که این مدل را منعکس متفاوت در هر آنچه که شما را انتخاب کنید. برای مثال یک سوپر اتومبیل ممکن است مانع شود به مراتب راحت تر از توانمند محدوده رور طراحی شده به برخی از مجازات است. برای از purists یک گزینه ای برای خاموش کردن چنین ویژگی نیز می تواند گنجانده شده است.

آب و هوا پویا سیستم

یکی از بهترین چیزها در مورد PS4 انحصاری Driveclub آن کاملا زرق و برق دار سیستم آب و هوا. آن باقی مانده است از بهترین چیزهایی که به دنبال در سونی کنسول و شادی به شاهد. این عدم وجود چیزی مشابه در Gran Turismo, ورزش, قرص تلخ فرو برد.

با وجود در اختیار داشتن عشق گردد در مدل آنها فاقد حس زندگی در هنگام رانندگی از طریق مطلوب محیط. Gran Turismo 7 در یک موقعیت مناسب برای پیاده سازی چنین سیستم و ما مطمئن هستیم که آن را نگاه زرق و برق دار بر روی PS4 Pro.

مربوط به: خدای جنگ

بزرگتر و بیشتر معنی دار مبارزات انتخاباتی

Gran Turismo 7 باید یک کمپین است که بیش از فقط یک دنباله از generic حوادث با کمی عطر و طعم و یا انواع. وجود تعداد کافی از آنها در دسترس در GT ورزش و ضرب و شتم آنها را فوق العاده رضایت بخش اما همه آنها احساس نسبتا مشابه در پایان.

آنچه در مورد معنی روایت یا سیستم پیشرفت در کنار معمول شبیه ساز کرایه. این پتانسیل برای ارائه یک سری است که حفظ همان تن برای تقریبا دو دهه با چیزی جدید و هیجان انگیز است.

اجازه دهید ما بوق شاخ!

این یک بیت از یک احمقانه شکایت اما قادر به بوق ارزش ما شاخ در Gran Turismo, ورزشی, یک بازی فاجعه است. شما می توانید پاپ در شاخص های خود را و همه چیزهای خوب است اما به نظر می رسد Polyphony Digital اخم بر یک دارای گونه های برامده شاخ یا دو.

ما واقعا می خواهید این ویژگی را به بازگشت به طوری که ما می توانیم اشکال دوستان ما هر دو روی مبل و آنلاین.

مرتبط با: روز های رفته

آنچه را در لیست علاقه مندی های خود برای Gran Turismo 7? اجازه دهید ما می دانیم در Facebook و Twitter @trustedreviews.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن