Naim Audio تیم با Pininfarina برای باتیستا برقی hypercar سیستم صوتی

Automobili Pininfarina و نعیم صوتی اعلام کرده اند یک همکاری جدید است که می بیند انگلیسی صوتی با نام تجاری ارائ

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

Automobili Pininfarina و نعیم صوتی اعلام کرده اند یک همکاری جدید است که می بیند انگلیسی صوتی با نام تجاری ارائه یک قرار دادی سیستم صوتی برای برند ایتالیایی الکتریکی hypercar.

این باتیستا – نه متاسفانه پس از نام سابق کشتی گیر در حال حاضر بازیگر, Dave Bautista – لوکس ماشین های الکتریکی از Automobili Pininfarina. این شرکت در حال حاضر در روند توسعه ناوگان خود را از نمونه باتیستا babes & gents و آنها اعلام همکاری با نعیم صوتی برای ایجاد یک قرار دادی سیستم صوتی برای €2 میلیون hypercar.

شما نیاز به جیب عمیق به پرداخت هزینه یک, و وجود خواهد داشت بسیاری در دسترس است. تنها 150 برقی hypercar Battistas ساخته خواهد شد همه آنها دست گردد توسط Pininfarina در Cambiano (در نزدیکی تورین) با تحویل ارسال به شروع زود هنگام 2021.

Automobili Pininfarina یکپارچه نعیم بلندگوهای صوتی و الکترونیک به باتیستا براق و خوش بر و رو داخلی. ده بلندگو مرتب خواهد شد در داخل کابین با سیستم شامل یک صدای دو کویل ساب ووفر بین راننده و مسافر صندلی; همراه با سوپر تویتر برای فرکانس های بالا موجود در پشت صندلی و در پانل های باتیستا پروانه را درب.

نعیم کشیده شده در تخصص خواهر-نام تجاری کانونی برای بهینه سازی سخنرانان برای باتیستا داخلی, تنظیم, تقویت و پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) برای ایجاد آنچه که Pininfarina و نعیم در تماس هستند "واقعا همهجانبه تجربه گوش دادن."

بهینه سازی شده برای هر دو راننده و مسافر صندلی با بلندگوهای مستقر در یک طرح متقارن برای ایجاد یک سالن مانند استودیو اثر است. قصد این است که موسیقی را به یک واقع گرایی و محیط است که به نظر می رسد به عنوان اگر نوازندگان بودند بازی در باتیستا خود را. یکی از شگفتی های, چگونه آن را اگر Metallica شد و در لیست پخش.

رنه Wollmann, Automobili Pininfarina مدیر Sportscars گفت: "مشتریان ما مشتاقانه در انتظار بی سابقه 1,900 PS عملکرد رانندگی از باتیستا و در حال حاضر ما ارائه خواهد شد به همان اندازه خطر ناک از 1300 وات در ماشین صدا تجربه خود را لذت. ما نیز مهار صدای باتیستا چهار e-موتور فراهم می کند منحصر به فرد و هیجان انگیز موسیقی متن فیلم وقتی که این hypercar تسریع در سرعت های تا 350 متر/ثانیه. برق ایجاد یک بعد کاملا جدیدی و فرصت برای تنظیم صدا در سراسر باتیستا."

چارلی Henderson, Naim Audio مدیر عامل گفت: "من هیجان زده هستم که ما برای اولین بار EV hypercar سیستم های صوتی ایجاد شده به طور خاص برای پیشگامانه باتیستا توسط Automobili Pininfarina. در وسیله نقلیه الکتریکی دوران صوتی می شود مهم تر از همیشه. در سرعت کروز طبیعت باتیستا خواهد شد بی سر و صدا و مسالمت آمیز و در این سناریو کیفیت صدا مهم خواهد بود. ما این را به عنوان یک فرصت فوق العاده برای ایجاد یک صدای جدید تجربه است که به عنوان انقلابی به عنوان باتیستا خود را. با استفاده از بهترین قطعات از audiophile-کلاس خودرو سخنرانان در کنار تخصص ما در DSP و صوتی تنظیم باتیستا را پیشنهاد استثنایی صوتی تجربه است."

این Automobili Pininfarina باتیستا را در فروش در سال 2021 اما شما می توانید ثبت نام علاقه خود را در ماشین در حال حاضر اگر شما یک یدکی €2 میلیون پنهان شدن در کمد جایی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب