Google Might Replace Duo With Meet

گوگل در طول سال ها تلاش های زیادی در ایجاد برنامه های تماس ویدیویی انجام داده است. به طور پذیرفته شده این چیزی

توسط POSHTIBANNEWS در 25 مرداد 1399

گوگل در طول سال ها تلاش های زیادی در ایجاد برنامه های تماس ویدیویی انجام داده است. به طور پذیرفته شده این چیزی از وضعیت گیج کننده به عنوان کاربران احتمالا نمی دانم که برای استفاده از ایجاد شده است. در حال حاضر، گوگل Duo و Meet دارد، بنابراین، همونطور که گفتیم، این سوال وجود دارد که کاربران از کدام برنامه استفاده کنند؟

تبلیغات

به گفته 9to5Google، به نظر می رسد گوگل این تصمیم را آسان تر خواهد کرد چرا که آنها شنیده اند که ظاهرا، گوگل قصد دارد در نهایت جایگزین Duo با Meet شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، Duo رفته و گوگل تنها یک پلت فرم تماس ویدئویی خواهد داشت، که Meet است، اگر چه ما مطمئن نیستیم که این به عنوان ادعاهای انتشار دوباره خواهد شد که در داخل، به هم زدن هر دو سرویس به عنوان دوئت (Duo + Meet) نام گرفته است.

برای کسانی که ناآشنا، Duo و Meet هر دو در خدمت دو نوع مختلف از کاربران، با Duo بیشتر بر کاربران به طور منظم متمرکز شده است، در حالی که Meet بیشتر به سمت کاربران سازمانی بشود. با این حال ، گوگل ظاهرا به دنبال ایجاد یک پلت فرم متحد است که می تواند برای هر دو شرکت و کاربران به طور منظم استفاده می شود ، نوع مانند چگونه زوم برای تفریح مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که همچنین برای کسب و کار و توسط حرفه ای استفاده می شود.

مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد، اما به نظر می رسد که نشانه هایی از قبل وجود داشت که این در آثار بوده است. اخیراً، گوگل با جی میل دیدار یکپارچه کرد، و به پلتفرم آن برترین داد، بنابراین ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد Duo و Google. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن