ASUS اعلام جدید WiFi 6 مش روتر برای $300

مش روتر بزرگ اگر شما به دنبال برای پتو خانه خود را در WiFi و می تواند یک راه برای کمک به افزایش سرعت اینترنت ش

توسط POSHTIBANNEWS در 24 خرداد 1399

مش روتر بزرگ اگر شما به دنبال برای پتو خانه خود را در WiFi و می تواند یک راه برای کمک به افزایش سرعت اینترنت شما اگر خود را بخشی از خانه را ندارد به خصوص پوشش خوب. در حال حاضر وجود دارد بسیاری از مش روتر در بازار امروز, اما اگر شما می خواهم به ماندن در بالای همه چیز و نگه داشتن خود را futureproofed ASUS ممکن است چیزی برای شما.

تبلیغات

این شرکت به تازگی گرفته شده پیچد خود آخرین مش روتر سیستم در قالب ASUS ZenWiFi تبر مینی. ASUS هیچ غریبه ای به مش روتر بازی اما این مدل ها قیمت 300 $و پشتیبانی از WiFi جدید 6 استاندارد است. این نظریه به این معنی است که روتر پشتیبانی خواهد کرد سریعتر اتصالات, اگر چه شما با چه سرعتی اینترنت نیز در عوامل دیگر بستگی دارد اما بر روی کاغذ آن را باید به کمک فشار بیشتر از زمان خود را در اینترنت.

جدید ZenWiFi تبر مینی نیز می آید در $300 ساخت آن مقرون به صرفه تر از این شرکت ZenWiFi تبر است که در قیمت 450 دلار. آن را نیز می آید در یک بسته که به معنی آن است که ارزان تر از گوگل آشیانه فای آن را پشتیبانی نمی کند فای, 6, اگر چه آن را به عنوان یک هوشمند بلندگو وجود دارد که.

حرکت نزولی به این روتر است که هیچ پشتیبانی از USB معنی است که شما واقعا نمی تواند با استفاده از آن به عنوان نوعی از شبه صفحه اصلی راه اندازی سرور و یا ابر ذخیره سازی که در آن شما می توانید جریان فایل ها از یک درایو USB را به دستگاه های متعدد. وجود دارد اما دو gigabit LAN ports بنابراین شما می توانید از آن استفاده کنید سیمی اگر شما می خواهید.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره Asus. منبع: cnet



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن