iPadOS می تواند معرفی میانبرهای صفحه کلید برای تنظیم سطح روشنایی

در لپ تاپ اپل, کاربران می توانند تنظیم روشنایی صفحه نمایش خود را از هر دو صفحه کلید و یا لمس نوار. در iPad با

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

در لپ تاپ اپل, کاربران می توانند تنظیم روشنایی صفحه نمایش خود را از هر دو صفحه کلید و یا لمس نوار. در iPad با وجود آن داشتن یک صفحه کلید و لوازم جانبی ارائه نمی کند که قابلیت های. با توجه به 9to5Mac آنها یافت کد در iPadOS 13.5.5 بتا که نشان می دهد که می تواند تغییر کند.

تبلیغات

با توجه به یافته های خود را به نظر می رسد که در آینده به روز رسانی اپل می تواند در نهایت معرفی سطح روشنایی کلید های میانبر به صفحه کلید. به انتشار یادداشت ها با توجه به اندازه جمع و جور از صفحه کلید هوشمند/سحر و جادو صفحه کلید آن را فاقد یک تابع ردیف که در آن کلید های میانبر مانند تنظیم روشنایی معمولا یافت می شود.

اما این یافته ها در iPadOS 13.5.5 بتا نشان می دهد که می توانید تغییر دهید اگر چه در حال حاضر به نظر می رسد که آن نشده است فعال می شود. اپل در حال حاضر اجازه می دهد تا به کاربران برای سفارشی کردن کلید های خاصی در این, اپل, صفحه کلید, که در آن آنها می توانند remap Caps Lock کلید به کلید Esc به طوری که این تغییر نمی تواند یک کشش از تخیل.

با توجه به اینکه چگونه به نظر می رسد اپل به آرامی هل دادن اپل برای تبدیل شدن به یک لپ تاپ-تعویض انواع چه با توانایی خود را به استفاده از یک ماوس با قرص, ما فرض کنید این تغییرات باید واقعا به عنوان یک شگفتی آمده. وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که این ویژگی می تواند منتشر شود اما با توجه به اینکه ti کشف شد در iPadOS 13.5.5 امیدوارم از آن خواهد شد به زودی.

در زمینه اپل >قرص. بیشتر بخوانید درباره سیستم عامل iOS اپل و iPadOS. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن