نظر: اپل نیاز به قرض گرفتن' این اندیشه 11 ویژگی برای iOS 14

گوگل به تازگی پرده برداری آندروید 11 و اگر شما رو به یک صفحه گوشی (یا هر چیزی از صفحه 2 به بعد) شما می توانید

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

گوگل به تازگی پرده برداری آندروید 11 و اگر شما رو به یک صفحه گوشی (یا هر چیزی از صفحه 2 به بعد) شما می توانید دانلود بتا در حال حاضر. وجود دارد تعداد زیادی از ویژگی های جدید اما یک دستی نیشگون گرفتن و کشیدن گرفتار چشم من است و من دوست دارم اپل شامل چیزی مشابه در iOS 14.

با اندروید 11 نصب, شما می توانید در حال حاضر فشار دهید به ارمغان می آورد تا یک دستی جدید منو با اقدامات سریع. به عنوان شما ممکن است انتظار می رود شما می توانید راه اندازی مجدد و یا خاموش کردن گوشی و دسترسی سریع به گوگل پرداخت کارت اما گوگل نیز اضافه شده در خانه هوشمند کنترل در اینجا بیش از حد.

این بدان معنی است که شما فقط یک دکمه را فشار دهید به دور از داشتن دسترسی مستقیم به تمام خانه های هوشمند gear توان آن را به رنگ لامپ یا یک ترموستات آشیانه و آن را واقعا آسان برای هر کدام به نوبه خود همه چیز را بلافاصله و یا تغییر روشنایی و یا متوسط.

مرتبط با: همه چیز ما در مورد صفحه 4a

داشتن این نوع از خانه هوشمند کنترل به راحتی در دسترس و نه پنهان در پشت یک برنامه و یا حتی در یک پانل تنظیمات باعث می شود من خیلی بیشتر احتمال دارد به در واقع استفاده از آن را بر یک پایه منسجم ،

به عنوان یک کاربر آیفون به این نیشگون گرفتن و کشیدن می تواند به طور جدی خوش آمدید در iOS 14 (و یا به دنبال به جلو به در iOS 15). در حال حاضر شما می توانید دسترسی به هر گونه smart tech شما باید به صفحه اصلی برنامه با کشیدن پایین مرکز کنترل و فشار دادن آیکون صفحه اصلی. این خوب است اما داشتن آن را در دسترس با فشار دادن کلید قدرت باعث می شود خیلی بیشتر حس و کمتر رنج آوری. من تنها شده است با استفاده از نرم افزار 11 روز گذشته اما این در حال حاضر ایستاده بود به عنوان بزرگ به خوبی طراحی UI را تغییر دهید.

من می توانم آن را بیشتر, هر چند. من می خواهم این پنل به, تنظیم, بنابراین من می توانید نیشگون گرفتن و کشیدن آن را کمی به تناسب نیازهای من و یا حرکت در اطراف که در آن گزینه های نشستن.

دیگر ویژگی های جدید اعلام شده برای آخرین نسخه از اندروید شامل بهتر اطلاع رسانی مدیریت به مراتب بیشتر کنترل حریم خصوصی و یک دسته از دیگر تغییرات UI. به عنوان همیشه مورد با آندروید به روز رسانی آن هنوز روشن نیست که چه ویژگی های آن را به گوشی های دیگر است که بخشی از پیکسل خط. مثلا اگر سامسونگ مورد استفاده این مرکز کنترل در کهکشان S20 که آنها تغییر سرویس پرداخت Samsung Pay و زور خانه هوشمند کنترل می شود از طریق آن SmartThings برنامه ؟ هر فرصتی وجود دارد که مورد خواهد بود.

مرتبط: چگونه برای دانلود نرم افزار 11

با اندروید 11 در وحشی همه چشم ها را تبدیل به آنچه اپل انجام خواهد داد با iOS 14. انتظار ما از کلمه رسمی در نسخه بعدی این نرم افزار که قدرت اپل در WWDC بعد در ماه ژوئن. شایعات نشان می دهد ما را ببینید صفری اضافه کردن خودکار-ترجمه مهارت ها و ویدجت ممکن است در نهایت اجازه داده می شود بر روی صفحه اصلی است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن