توییتر اضافه خواهد شد پشتیبانی دسترسی برای آن صدای توییتهایی ویژگی

از چند روز پیش در توییتر اعلام کرد که آنها خواهد شد نورد از ویژگی های جدید در قالب صوتی توییتهایی. شبیه به مرد

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399

از چند روز پیش در توییتر اعلام کرد که آنها خواهد شد نورد از ویژگی های جدید در قالب صوتی توییتهایی. شبیه به مردم چگونه ارسال پیام های صوتی صوتی توییتهایی خواهد اساسا اجازه دهید مردم صدای خود را ضبط و آپلود آن را به عنوان یک صدای جیر جیر به کاربران راه های بیشتری برای بیان خود است که این کلمه نوشته شده است ممکن است.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که یکی از ویژگی های است که توییتر ممکن است فراموش کرده اند که در مورد, دسترسی, جایی که آنها در حال کار با این فرض که تمام کاربران خود هیچ اختلالات شنوایی. به عنوان اشاره به توسط یکی از کاربران فقدان بسته نوشتن شرح تصاویر و به این معنی است که کسانی که در شنوایی ممکن است مسائل مربوط به تلاش برای گوش دادن به این صدا توییتهایی.

خبر خوب این است که توییتر پس از اذعان به عدم دسترسی و اعلام کرده که آنها در حال بررسی راه هایی برای ایجاد چنین توییتهایی قابل دسترس بیشتر را به کاربران بیشتر در آینده است. این شرکت همچنین اشاره می کند که از آنجا که این یک نسخه اولیه نه همه ویژگی های در دسترس هستند اما که می تواند در آینده تغییر دهید.

ما مطمئن هستیم که دسترسی را به صدا توییتهایی اما این ممکن است چیزی برای نگاه کردن در آینده است. به توییتر اعتباری صوتی توییتهایی هنوز هم به نظر می رسد به جای محدود که در آن در حال حاضر آن را در دسترس است تنها به یک گروه محدود از کاربران و تنها در iOS در دسترس.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن