شما به زودی قادر خواهید بود به تماشای فیلم در خارج پارکینگ

تا یک واکسن برای coronavirus را می توان بهترین راه برای نگه داشتن درب ظرف را در ویروس ها و جلوگیری از گسترش بی

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399
تا یک واکسن برای coronavirus را می توان بهترین راه برای نگه داشتن درب ظرف را در ویروس ها و جلوگیری از گسترش بی ارزش است که از طریق اجتماعی فاصله. این همچنین بدان معنی است که فعالیت های است که جمع آوری تعداد زیادی از مردم در محله های نزدیک دلسرد شده است, مانند تماشای فیلم در سینما.
تبلیغات

اما اگر شما از دست جنبه های اجتماعی از تماشای یک فیلم را با افراد دیگر در اطراف شما و سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که خارج شده است که در اینجا برای کمک به سهولت گلایه خود را. در همکاری با ترایبکا شرکت خارج خواهد شد تبدیل آن به پارکینگ به یک درایو در سینما به این معنی است که همه شما باید انجام دهید این است که ماندن در اتومبیل خود را و شما قادر خواهید بود برای لذت بردن از فیلم در حال پخش بر روی صفحه نمایش.

با توجه به ترایبکا شرکت و فیلم ترایبکا جشنواره از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت جین روزنتال "Drive-ins شده اند امضای برنامه برای ترایبکا از ما آغاز شده ترایبکا جشنواره 19 سال پیش پس از 9/11. اما در حال حاضر ترایبکا درایو است خیلی بیشتر از یک بازی سرگرم کننده یکپارچهسازی با سیستمعامل راه برای دیدن فیلم — آن را یکی از امن ترین راه برای جوامع به جمع آوری. ما هیجان زده به شریک با خارج را بیشتر مردم با هم در اطراف مشترک تجربه سینمایی است که ترایبکا شناخته شده است."

در حالی که کیفیت صدا ممکن است کاملا همان است که رفتن به سینما این است که در واقع یک ایده بد نیست و می تواند یک جایگزین با ارزش تا زمانی که آن را بی خطر است برای ما برای بازدید از سینما دوباره.

در زمینه کلی. جزئیات بیشتر در مورد سرگرمی و خارج شده است. منبع: hollywoodreporter



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن