آیا رفتن سطح 2 باید 5G?

هنوز مطمئن شوید که اگر مایکروسافت هوش ترکیبی جدید سطح به 2 همراه با نسل بعدی 5G اتصال? پس از آن مترس که کارشنا

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

هنوز مطمئن شوید که اگر مایکروسافت هوش ترکیبی جدید سطح به 2 همراه با نسل بعدی 5G اتصال? پس از آن مترس که کارشناسان در بررسی مورد اعتماد در اینجا برای کمک به این سوال کلیدی پاسخ.

آیا رفتن سطح 2 باید 5G?

سطح به 2 را پشتیبانی نمی کند 5G, اتصال, اما وجود دارد یک گزینه LTE. آن را با استفاده از M اینتل-پردازنده سری که نیست در حال حاضر 5G-قادر به مودم. تنها جریان اصلی تراشه های تلفن همراه است که فراموش کرده اند 5G-قابلیت های آمده از Qualcomm گل میمون خط.

سطح Go 2 آخرین ultra-portable Microsoft. آن رونمایی شد در کنار سطح کتاب 3 لپ تاپ است. ورود به سطح مدل حمل 400 دلار (حدود £320) برچسب قیمت هر چند خریداران نیاز به گرفتن یک نوع پوشش صفحه کلید (£150) و سطح Pen stylus (100 پوند) اگر آنها می خواهند به استفاده از آن به عنوان یک لپ تاپ و یا یادداشت بر روی صفحه نمایش لمسی.

این دستگاه به بازار عرضه شده به عنوان یک جایگزین برای iPad شرکت اپل و آی پد نرم افزار خطوط و هدف در دانش آموزان و گاه به گاه کاربران خانگی در بازار به صورت نیمه ترکیبی مقرون به صرفه.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی

ما نیست, بررسی سطح به 2 و در عین حال اما بر روی کاغذ پیشرفت های اصلی هستند نسبتا قابل توجه است. آن را ویژگی های یک بزرگتر 10.5 اینچی سرفیس نمایش "بهبود" عمر باتری و جدیدتر اینتل نسل 8 Core M CPU گزینه های. مایکروسافت ادعا می کند با وجود اینکه کمی طولانی در دندان جدید CPU گزینه ميانگين سطح برو 2 تا 64 درصد سریع تر از اصل.

5G است نسل بعدی شبکه های فن آوری که در حال نورد به عنوان ما صحبت می کنند. آن را برای اولین بار وارد در انگلستان در سال گذشته است و هنوز هم تنها در دسترس در انتخاب محل ایستگاه صلیب کینگ لندن است. این ارائه می دهد کاربران گیگابیت در ثانیه سرعت داده.

این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به انجام کارهایی فراتر از مسن 4G استاندارد است. نمونه هایی از این جریان سه گانه یک بازی بیش ابر با استفاده از خدمات مانند گوگل استادیوم و دانلود کل سریال در دقیقه.

در گذشته ما در بر داشت tech با این نسخهها کار در گوشی های تلفن همراه, اما هنوز برای تست یک لپ تاپ با آن است. تنها این است که این اتصال می توانید با قرار دادن جدی دندانه در دستگاه های سازگار' باتری.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب