Huawei P50 (2021): 4 چیزهایی که ما می خواهم برای دیدن در پرچمدار بعدی

Huawei های همراه شده است برخی از نوآورانه ترین و قابل اعتماد در بازار در سال های اخیر به جلو هل دادن همه چیز ا

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

Huawei های همراه شده است برخی از نوآورانه ترین و قابل اعتماد در بازار در سال های اخیر به جلو هل دادن همه چیز از دوربین های با تکنولوژی به عمر باتری.

در حالی که گوگل خدمات ممنوعیت قرار داده تشخیصی بر روی Huawei نسل فعلی P40, خانواده, عالی همه چیز هنوز هم انتظار می رود از چینی نام تجاری رفتن به جلو. به همین دلیل است که ما هنوز هم انتظار چیزهای بزرگ از آن شایعه Huawei P50 که شایع است برای راه اندازی در سال 2021. در اینجا 4 بزرگترین چیزهایی که ما می خواهم آن را به ارمغان می آورد به جدول.

1. کامل ویژوال تجدد از EMUI

Huawei بدون شک مشتاق به بهبود آن برنامه گالری و HMS ارائه به عنوان یک فقدان برنامه های است که مسئله اصلی در حال حاضر گوگل-کمتر P40 گوشی های. بله وجود دارد گلبرگ جستجو و تلفن کلون که با کمک گرفتن برنامه در ابتدا, اما آن را به دور از یک راه حل کامل.

به اندازه کافی در حال حاضر شده است گفت: در مورد هواوی و آن عدم پشتیبانی گوگل, بنابراین من به جای تمرکز روی EMUI نرم افزار خود را. من دوست دارم این P50 به سیگنال یک makeover کامل از نرم افزار. بازسازی برنامه های بومی که اصلا شما را تشویق به پیدا کردن جایگزین, تازه, آیکون, شاید حتی یک اختراع مجدد از صفحه اصلی و کشو برنامه. Huawei نیاز به ارائه چیزی متفاوت از گوگل جایگزین و این می تواند راه ایده آل.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

2. را زوم خیره کننده از P40 Pro Plus برای این مدل نرم افزار

اگر شما پس از بهترین گوشی برای زوم و سپس نگاه نکنید از Huawei P40 Pro Plus. ما در P40 Pro Plus نقد و بررسی ما raved در مورد هشیاری از آن بزرگنمایی عکس و چگونه آن را به راحتی جای کسی را گرفتن از فربه Samsung Galaxy S20 فوق العاده.

Huawei P40 Pro Plus

Huawei P40 Pro Plus و عظیم آن دوربین لایکا آرایه

شما مجبور به پرداخت مقدار زیادی بیشتر برای P40 Pro Plus معمولی نرم افزار چند و امیدوارم در سال آینده و P50 برخی از این تکنولوژی ممکن است trickled را به نرم افزار مدل. به صداقت, من ترجیح می دهم اگر Huawei انجام دور با 'Pro Plus' مدل به طور کامل به عنوان آن را فقط بیش از حد برای یک سری به مطالب متعدد که نیست که همه متفاوت است. آن را ساده تر و تمرکز بر روی یک ارزان تر گل سرسبد و یک نرم افزار ' مدل برای کسانی که می خواهند به بهترین از بهترین.

3. یک رزولوشن بالاتر 120Hz نمایش خوبی خواهد بود – فقط نمی سازش استقامت

من استفاده از بسیاری از 120Hz گوشی های این سال و این تفاوت آشکار است, به ویژه هنگامی که شما جفت آن را با یک QHD+ با وضوح. این 90Hz FHD+ OLED در P40 نرم افزار سری است که به دور از فقیر و اگر Huawei شد به فشار همه چیز یک گام بیشتر من امیدوارم که آن را می تواند انجام این کار را بدون به خطر انداختن همه مهم استقامت. اگزینوس سامسونگ-toting S20 سری تلاش با عمر باتری با این حال Oppo Find X2 Pro اثبات می کند شما می توانید جفت 120Hz با HD+ و یک تلفن است که می تواند دو روز گذشته.

4. آزمایش با مواد مختلف

Huawei P40 Pro یک بزرگ به دنبال تلفن. این مقدار زیادی از باهوش لمس مانند منحنی یا در پایان از صفحه نمایش و مات پشت که نمی تواند جذب اثر انگشت. اما آن را به خوبی خواهد بود برای دیدن Huawei آزمایش کمی بیشتر با آن مواد. من دوست دارم برای دیدن یک چرم مانند با شکوه و نارنجی رنگ خود را بالا پایان قرص در می آید به آن اضافی که آمار غرابت.

مرتبط با: بهترین گوشی های

به عنوان معلوم P40 Pro یک گوشی به بهبود است. حداقل در مناطق Huawei است قادر به آن را بهبود بخشد. این یکی از بهترین دوربین های اطراف بسته به مقدار زیادی از قدرت 5G در سراسر هیئت مدیره و طراحی است که هر دو ارگونومیک و جذاب است. اگر برنامه وضعیت را بهبود می بخشد و برخی از موارد فوق درخواست اضافه P50 به خوبی می تواند اندیشه شاه در سال 2021.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن