نقشه های گوگل تطبیق پست-COVID جامعه بنابراین شما می توانید بیش از حد

گوگل اضافه شده است تعدادی از مفید نقشه های گوگل ویژگی های است که کمک خواهد کرد مسافران و مسافران تطبیق با زندگ

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

گوگل اضافه شده است تعدادی از مفید نقشه های گوگل ویژگی های است که کمک خواهد کرد مسافران و مسافران تطبیق با زندگی در پس coronavirus جامعه است.

در یک پست وبلاگ در روز دوشنبه این شرکت اعلام کرد که به عنوان مجموعه ای از اقدامات برای برنامه iOS و اندروید است که به شما ارائه اطلاعات شایع به مقصد خود را و یا مکان فعلی.

گوگل همه چیز شروع می شود با حمل و نقل عمومی و به روز رسانی است که نشان خواهد داد "مربوطه هشدار از محلی سازمان های حمل و نقل." این را به اطلاع مردم که آیا مقامات محلی الزامی ماسک برای مثال.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای رانندگی در سراسر مرزهای ملی برنامه به شما هشدار که آیا شما نیاز به محتوا با COVID-19 بازرسی (با شروع در کانادا و مکزیک و ایالات متحده).

در برخی از کشورها نقشه های گوگل با اضافه کردن تست مرکز هشدار است که شما را به یاد مسافران به بررسی واجد شرایط بودن خود را در حالی که لیست تسهیلات دستورالعمل برای اطمینان از آنها نیست ،

مرتبط: بهترین VPN 2020

گوگل می نویسد: "ما در حال نشان دادن این هشدار که در آن ما را دریافت کرده ام و معتبر از داده های محلی و ایالتی و فدرال دولت و یا از وب سایت خود را و به طور جدی با سازمان های دیگر در سراسر جهان به ارمغان بیاورد و حتی بیشتر از این اطلاعات مفید به کاربران در نقشه های گوگل."

این شرکت همچنین لیست برخی از آن دیگر به تازگی اضافه شده ابزار است که می تواند کمک به کسانی که با استفاده از حمل و نقل عمومی اجتماعی را حفظ فاصله. به عنوان مثال نقشه های نرم افزار است که قادر به پیش بینی چقدر شلوغ است که صبح با قطار به احتمال زیاد با ویژگی "طراحی شده توسط ده ها میلیون سهم از گذشته سواران."

در این پست می گوید: گوگل در حال ساخت آن را آسان تر برای مسافران به کمک تجارب خود را. همچنین با شروع از امروز گوگل می گوید آن شما قادر خواهید بود برای دیدن هنگامی که قطار و ایستگاه های اتوبوس به احتمال زیاد به بیشتر یا کمتر مشغول است.

این شرکت می افزاید: "به سادگی به جستجو برای یک ایستگاه در نقشه های گوگل و یا شیر بر روی ایستگاه بر روی نقشه برای دیدن خروج هیئت مدیره و اشتغال داده که در آن در دسترس است. نورد بیش از چند هفته آینده این قابلیت صفحه جمع آوری شده و ناشناخته خواهد ماند و اطلاعات از کاربران که تصمیم گرفتند به Google Location History گوگل حساب-تنظیم سطح که خاموش است به طور پیش فرض."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن