چگونه برای تمیز کردن مایکروویو

ریزموج ها ابزار درخشان برای هر آشپزخانه, defrosting reheating و پخت و پز به سرعت. در عین حال برای تمام کیفیت خ

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

ریزموج ها ابزار درخشان برای هر آشپزخانه, defrosting reheating و پخت و پز به سرعت. در عین حال برای تمام کیفیت خود را از مشکل با مایکروویو است که می توانید آنها را پاپ و منفجر شدن مواد غذایی, ترک داخلی و نه کثیف.

و همچنین به دنبال بد آن می تواند منجر به بوی عجیب. شما می توانید تمیز کردن اسپری و قرار دادن برخی از پیوند سخت به آن اما چرا زحمت هنگامی که وجود دارد یک راه ساده تر? در اینجا ما به شما نشان می دهد چگونه برای تمیز کردن مایکروویو ،

تمیز کردن داخل

آن را داخل جایی که شما دریافت بیشتر ظروف سرباز یا مسافر. در حالی که وجود انواع محصولات موجود در مغازه ها برای کمک به تمیز کردن مایکروویو خود را, شما می توانید با تکمیل این کار فقط به عنوان به خوبی به سادگی با استفاده از یک پارچه و برخی از مواد موجود در تقریبا در هر خانواده است. ما به شما چند گزینه.

تمیز کردن مایکروفر با مایکروویو و لیمو

Microwaving لیمو کمی از جوش شیرین یا سرکه را با مقداری آب کمک خواهد کرد که برای خلاص شدن از فقط در مورد هر سرگین. لیمو همراه با جایزه از عطر و بوی دلپذیر است اما جوش شیرین می تواند از بین بردن بوهای بد را به عنوان به خوبی. سرکه هم می تواند مقابله با بد بو مایکروویو و بزرگ برای برش از طریق گریس.

How to clean your microwave

مرتبط: بهترین مایکروویو

خود را تمیز کردن مایکروویو با لیمو بسیار عالی است و راه طبیعی برای خلاص شدن از شر لوازم خانگی خود را از هر غذا براشهای و بوی تند و زننده. همه شما نیاز دارید این است که یک حرکت بزرگ مایکروویو امن ظرف یک کل لیمو و یک پارچه تمیز.

برش لیمو را در نیم و فشار آب را در کاسه یا کوزه. اضافه کردن حداقل 200-300 میلی لیتر آب و نیمه لیمو و مایکروویو در بالا تا آب جوش. (آن زمان حدود سه دقیقه در 800W فر.)

How to clean your microwave

ترک درب بسته برای بیشتر از پنج دقیقه اجازه بخار کار سحر و جادو خود را. سپس درب را باز کنید و با استفاده از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن داخل مایکروویو.

How to clean your microwave

با استفاده از این روش من قادر به تمیز کردن براشهای از روغن نارگیل و دارچین رب در مایکروفر بدون نیاز به اعمال فشار بسیار. شیرین سوخته بوی جایگزین شد دلپذیر لمونی عطر و بوی.

مرتبط با: تعجب آور چیزهایی که شما می توانید در مایکروویو

تمیز کردن مایکروویو با جوش شیرین

جوش شیرین نیز شناخته شده به عنوان جوش شیرین یکی دیگر از خانواده مشترک مورد است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تمیز کردن و خنثی کردن بوهای بد.

در یک قابل استفاده در مایکروویو ظرف اضافه کردن 2tbsp از جوش شیرین به 400-500 میلی لیتر آب و به هم بزنید تا زمانی که بسیاری از نوشابه حل شده. مایکروفر تا حباب آب. (این بود که حدود سه دقیقه برای من.)

How to clean your microwave

ترک درب بسته به مدت پنج دقیقه برای فعال کردن بخار به شل هر سمج مواد غذایی باقی مانده است. سپس با استفاده از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن هر گونه دوده. شیب پارچه در گرم آب جوش به کمک با هر گونه مشکل لکه ها. شستشو کردن پارچه و بیش از یک بار در داخل بیشتر به حذف هر گونه سفید و نوشابه مانده اگر قابل مشاهده است.

How to clean your microwave

من نیاز به اعمال تنها اندکی فشار به حذف خشک کردن سس گوجه فرنگی گیر کرده به طرف مایکروویو و نوشابه به نظر می رسید به خیس خوردن تا هر گونه اثری ندارد.

تمیز کردن مایکروویو با سرکه

سرکه سفید یا آب مقطر و سرکه مالت است شایع ترین سرکه استفاده برای تمیز کردن. اما شما همچنین می توانید با استفاده از سرکه شراب سفید یا سرکه که بوی کمی بهتر است.

در یک قابل استفاده در مایکروویو ظرف مخلوط سه قسمت آب و یک قسمت سرکه. (من حدود 480ml از آب با حدود 120 میلی لیتر سرکه.)

Microwaving آب برای یک دوره طولانی از زمان می تواند خطرناک پس از آن می تواند تبدیل به "فوق العاده گرم" و منفجر شود. منتشر گرما و اجازه می دهد تا حباب به شکل بهتر است به جای غیر فلزی مورد مانند یک خلال دندان یا یک قاشق چوبی به ظرف خود را.

How to clean your microwave

پس از اضافه کردن یک خلال دندان به آب و سرکه مخلوط من microwaved آن را برای پنج دقیقه اجازه می دهد مقدار زیادی از بخار را ساخت. به عنوان قبل از من سمت چپ درب بسته برای بیشتر از پنج دقیقه اجازه دهید داخل کمی سرد شود و به صورت بخار به کار کند.

How to clean your microwave

من قادر به پاک کردن تمیز کردن براشهای از کره را در یک حرکت تک ترک ساختاری در همه.

اندکی حرکت نزولی با استفاده از سرکه بوی است که برخی از مردم ممکن است پیدا کردن دافعه. اما به دلیل قدرت و از بوی آن نیز می تواند کمک به ماسک بیشتر بوی ناخوشایند مانند کسانی که از ماهی و یا چربی های حیوانی.

در حالی که شما در حال تمیز کردن داخل مایکروویو خود را به یاد داشته باشید برای حذف از گردونه صفحه. شما می توانید به پاک کردن آن را با همان پارچه یا شستن آن در زیر آب در حال اجرا با استفاده از مواد شوینده در صورت لزوم. فراموش نکنید که برای همچنین پاک کردن داخل درب.

How to clean your microwave

تمیز کردن خارج از مایکروویو

سرکه می تواند مفید باشد برای تمیز کردن خارج از مایکروویو خود را بیش از حد که شیشه و سطوح فلزی را ممکن است با مهربانی به دشت آب – به خصوص اگر شما در یک منطقه آب سخت.

در این مثال من نیاز به تمیز کردن یک درب شیشه ای و استیل براق لبه های من ساخته شده در مایکروویو که تا به حال دچار متعدد پاشیده آب و اثر انگشت.

How to clean your microwave

من اضافه شده 1tbsp از سرکه به 300 میلی لیتر از آب و آغشته به یک میکرو پارچه را در محلول wringing آن را قبل از پاک کردن آن را بیش از هر دو فلز و سطوح شیشه ای. من به دنبال این است تا با یک خشک میکرو پارچه از چرم گاومیش شیشه ای خشک و فلز.

How to clean your microwave

شما می توانید ویژه پولیش فلز پارچه برای هر دو تمیز و چرم گاومیش هر فولاد ضد زنگ و اتصالات. درمان خود را به سطوح فلزی این راه می تواند به جلوگیری از علائم و آنها را تمیز نگه دارید ،

اما اضافه کردن کمی روغن مانند روغن زیتون – به یک پارچه خشک و پاک در جهت دانه نیز فوت و فن انجام دهد. حذف هر گونه باقی مانده چرب با یک پارچه خشک.

How to clean your microwave

نگه داشتن خود را در مایکروویو, تمیز, دیگر

برای حفظ مواد غذایی خود را از انفجار و یا ریختن در وهله اول استفاده از تهویه مناسب پوشش سوراخ چسبیده به فیلم و یا کاغذ پخت با سوراخ هوا. نگه داشتن چشم در غیر قابل پیش بینی و غذاهای چرب مانند پاپ کورن و کره. اگر در شک مجموعه مایکروویو خود را در حداقل مقدار از زمان و چک کنید.

ترک درب باز پس از microwaving بد بو و مواد غذایی به منظور هوایی آن است. (این احتمال وجود دارد شما باید خوردن گفت: بد بو مورد در آشپزخانه خود را به هر حال.) اگر مایکروویو خود را هنوز هم حفظ بو و سپس سعی کنید ترک برخی از دانه های قهوه و یا قهوه استفاده در فر و بسته شدن درب تا دفعه بعد که شما از آن استفاده کنید.

و به یاد داشته باشید هر چه زودتر شما تمیز کردن هر مایکروویو-مربوط به حوادث و راحت تر کار خواهد بود. پاک و دور از هر گونه spillages به عنوان و زمانی که آنها رخ می دهد و شما کمتر احتمال دارد به پایان با براشهای خشک-مواد غذایی که نیاز به بیشتر welly برای تمیز کردن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن