آسمان Q می افزاید: تتریس و Crossy جاده جدید PlayWorks بازی برنامه

در صورت بعید است شما اجرا از چیزهایی که به سازمان دیده بان در آسمان Q ماهواره ای تلویزیون های غول پیکر, آوردن

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

در صورت بعید است شما اجرا از چیزهایی که به سازمان دیده بان در آسمان Q ماهواره ای تلویزیون های غول پیکر, آوردن بازی های ویدئویی به گل سرسبد آن جعبه تنظیم بالا.

این PlayWorks برنامه در حال حاضر در دسترس برای آسمان Q مشترکین به ارمغان می آورد و 20 فیلم محبوب بازی مانند تتریس دودل پرش و Crossy جاده به صفحه تلویزیون.

همه بازی ها رایگان هستند و می توان با کنترل از راه دور, بنابراین بدون نیاز به جفت اختصاصی بازی کنترل به جعبه تنظیم بالا. ما دیده ایم PlayWorks در تلویزیونهای هوشمند از امثال ال جی و سامسونگ اما آسمان اتخاذ برنامه باز خواهد شد تا این کتابخانه به یک گروه وسیع تری از پارسه گاه به گاه.

مرتبط با: آسمان Q بررسی 2020

آسمان می گوید: این برنامه که همچنین می توان از طریق آسمان Q دستورات صوتی است که در صورتحساب یا لیست به عنوان یک قاتل در زمان برای کمک به کسانی که در حال انتظار برای مورد علاقه خود را تلویزیون نشان می دهد به هوا زندگی می کنند. آن را به نشستن در کنار دیگر برنامه های مستقل مانند دیزنی پلاس, یوتیوب و Netflix در آسمان Q اکوسیستم.

PlayWorks است فقط یکی از تعدادی از نرم افزار های جدید و خدمات, آسمان برنامه ای برای اضافه کردن دیگر بعد از چند ماه که شامل موسیقی, تناسب اندام و آموزش نرم افزار به طور مستقیم در دسترس از آسمان Q منو. آسمان نیز تایید آسمان Q box نیز دسترسی 4K جریان از دیزنی به علاوه در این تابستان.

آسمان Q باقی مانده این شرکت محصول قادر به ارائه دسترسی به 4K صوتی و تصویری با کنترل Netflix ادغام و توانایی به تماشای عملا در هر صفحه نمایش متصل.

ما فراهم سرویس 4.5 ستاره (از امکان 5) ما به تازگی به روز شده بررسی. ما منتقد نوشت: "آسمان Q فوق العاده قدرتمند سیستم است که اجازه می دهد تا شما را به تماشای محتوا از هر نقطه. در داخل خانه خود را, آسمان, پرسش و آسمان Q Mini جعبه فعال کردن دسترسی به تن از محتوای حق بیمه به علاوه BBC iPlayer, Netflix و Spotify نرم افزار.

"خارج از خانه خود را به آسمان رفتن ادامه تجربه خود را در دستگاه های تلفن همراه. آسمان Q ممکن است اما اگر شما بعد از بهترین مطالب و سپس آن را به محل شما می خواهید. تنها جزئی ناامید هستند که در حال حاضر وجود دارد هیچ HDR و تنها اصلی جعبه فوق العاده HD سازگار است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن