5 راه برای ارتقاء زنجیر تلویزیون و هنوز هم پرداخت کمتر از یوتیوب تلویزیون

پس از YouTube تلویزیون مطرح ماهانه خود به قیمت 15 دلار بسیاری از طناب برش ممکن است به زنجیر تلویزیون نگاه دوم.

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

پس از YouTube تلویزیون مطرح ماهانه خود به قیمت 15 دلار بسیاری از طناب برش ممکن است به زنجیر تلویزیون نگاه دوم.

یوتیوب تلویزیون فراهم می کند و بهتر است کانال صف و ابر DVR در مقایسه با زنجیر TV, اما راه های مختلفی برای بهبود زنجیر تجربه تلویزیون و هنوز هم صرفه جویی در پول.

در این مقاله من به اشتراک گذاری پنج نکته را به زنجیر تلویزیون برای شما کار می کنند. بیایید شروع کنید!

1. یک آنتن دیجیتال

اگر شما می خواهید محلی ایستگاه های زنجیر تلویزیون ارائه می دهد تنها FOX و NBC و تنها در شهرستانها را انتخاب کنید. این بدان معناست که بهترین شرط بندی شما این است که به سرمایه گذاری در یک دیجیتال آنتن برای یک عمر رایگان over-the-air تلویزیون.

برای کسانی که زندگی می کنند نه چندان دور از برج پخش سرپوشیده HDTV آنتن خواهد انجام دهد. آنها هزینه کمتر از $40.

اگر شما زندگی می کنند در یک منطقه روستایی در, شما ممکن است نیاز به خرید یک اتاق زیر شیروانی یا سقف آنتن را انتخاب کنید تا محلی خود را ABC, CBS, FOX, NBC و PBS ایستگاه. رفتن به AntennaWeb.org برای پیدا کردن بهترین راه حل است.

2. ثبت نام برای فردا همه دسترسی

نه علاقه مند به خرید یک آنتن? وجود دارد یکی دیگر از گزینه های را انتخاب کنید تا CBS برنامه نویسی — CBS همه دسترسی داشته باشید.

این یک جریان مستقل خدمات است که ترکیبی از CBS تلویزیون زنده و بر روی تقاضا برنامه نویسی از جمله اخبار محلی در بسیاری از شهرستانها. هزینه آن $5.99 در هر ماه پس از 7 روز محاکمه آزاد.

3. اشتراک Hulu بر روی تقاضا

در حال حاضر که CBS پوشش داده شده است, شما ممکن است بخواهید برای اضافه کردن Hulu را بر روی تقاضا خدمات به تماشای گذشته و حال نشان می دهد از ABC, NBC و FOX.

فهرست Hulu جریان کتابخانه برای دیدن اگر زمان فصل قسمت مورد علاقه خود را نشان می دهد گنجانده شده است. این برنامه ها به طور معمول در دسترس روز پس از آنها هوا است.

تبلیغات

Hulu است آگهی پشتیبانی برنامه شروع می شود در $5.99 در هر ماه. شما می توانید بسته نرم افزاری آن را با دیزنی+ و ESPN+ برای $12.99.

نکته: برای رایگان انتخاب را انتخاب کنید, شبکه, برنامه نویسی, دانلود برنامه های فردی برای ABC, CBS, FOX, NBC و PBS. اطلاعات بیشتر در راهنمای ما برای تماشای کانال های محلی بدون کابل.

4. در نظر زنجیر اضافی

زنجیر تلویزیون پایه برنامه (زنجیر نارنجی و زنجیر آبی) شروع و در 30 دلار در هر ماه اما شما می توانید آنها را ترکیب و پرداخت 45 دلار در ماه است. هنوز هم شما نمی توانید تقریبا به عنوان بسیاری از کانال های یوتیوب تلویزیون ارائه می دهد.

اما زنجیر اضافی ممکن است یک راه حل است. این add-on کانال بسته نرم افزاری طبقه بندی شده اند توسط دسته که در شروع 5 دلار در هر ماه.

برای مثال شیوه زندگی فوق العاده اضافه فراهم می کند دسترسی به بیش از 10 کانال از جمله VH1 شرط و Hallmark Channel. آن را فقط 5 دلار در هر ماه.

دیگر اضافی افزودنیها شامل ورزشی, کمدی و کودکان و نوجوانان شبکه های. قیمت ها متفاوت است.

همانطور که از نوشتن این زنجیر تلویزیون ارائه چهار بسته های اضافی (کودکان و نوجوانان, اخبار, شیوه زندگی و کمدی) برای یک قیمت با تخفیف فقط 12 دلار در هر ماه.

حق بیمه اضافی نیز در دسترس هستند و دسترسی به شبکه های مثل پی اس و Starz.

5. ارتقا ابر DVR

اگر شما استفاده می شود به یوتیوب تلویزیون نامحدود ابر DVR زنجیر تلویزیون ارائه ممکن است ناامید کننده است. پایه آن برنامه شامل 10 ساعت از ابر DVR اما شما می توانید ارتقا به 50 ساعت برای 5 دلار در هر ماه.

با ابر DVR به علاوه می توانید مشترکین خود را محافظت ضبط شده از بودن به طور خودکار حذف شده زمانی که ذخیره سازی کامل است.

تبلیغات

یکی دیگر از گزینه های من رو به قبلی نکته. اگر شما دسترسی به Hulu را بر روی تقاضا کتابخانه 80,000+ نشان می دهد تلویزیون و فیلم, شما ممکن است خودتان را با استفاده از زنجیر تلویزیون DVR کمتر.

فکر نهایی

شروع 30 دلار در هر ماه Sling TV است که به مراتب بهتر معامله نسبت به یوتیوب تلویزیون های جدید $65 قیمت ماهانه. با این حال برخی از تنظیمات ممکن است نیاز به زنجیر تلویزیون برای شما کار می کنند.

در این راه نگاه: شما می توانید برای ثبت نام زنجیر تلویزیون و خدمات زیر و آن را هنوز هم ارزان تر از یوتیوب تلویزیون!

خدمات قیمت
زنجیر تلویزیون نارنجی یا آبی 30 دلار در ماه
فردا همه دسترسی (Ad-supported) $5.99/ماه
Hulu بر روی تقاضا (Ad-supported) $5.99/ماه
زنجیر اضافی $5/month
ابر DVR Plus $5/month
مجموع $51.98/ماه

برای بسیاری از یوتیوب تلویزیون را گسترش کانال صف و نامحدود ابر DVR خواهد بود به ارزش قیمت جدید. آن را فراهم می کند بزرگ کابل-مانند تجربه از یک برنامه واحد.

اما اگر شما مایل به ایجاد یک چند به خطر انداخته Sling TV مسلما بهترین ارزش در جریان راست در حال حاضر.

بیشتر Clark.com داستان شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن