ادوبی فلش رسمی را در رسیدن به پایان زندگی خود را در 31 دسامبر 2020

به یاد داشته باشید در روزهای اولیه از وب سایت که در آن فلش بسیار زیبا بود بسیار استفاده می شود در همه جا ؟ آن

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399
به یاد داشته باشید در روزهای اولیه از وب سایت که در آن فلش بسیار زیبا بود بسیار استفاده می شود در همه جا ؟ آن را یک ابزار شگفت انگیز است که اجازه توسعه دهندگان وب سایت برای ایجاد محتوای تعاملی در وب سایت خود را مانند بازی. آن را نیز اجازه توسعه دهندگان برای قراردادن ویدئو, بازیکنان, بازیکنان رسانه ها ،
تبلیغات

این فلش از رفته راه دایناسور و در سال های اخیر آن را ثابت کرده است که مشکل تر از آن با ارزش است که در آن بسیاری از آنها شروع به پیدا کردن نقص ها و مسائل مربوط به آن. که می شود گفت همه چیزهای خوب باید به پایان رسید و با توجه به به روز رسانی ارسال شده به وب سایت Adobe Flash Player رسما به رسیدن به پایان از وضعیت زندگی در 31 دسامبر 2020.

با توجه به ادوبی, پرسش و پاسخ, این بدان معنی است که وجود خواهد داشت هیچ به روز رسانی بیشتر و یا وصله های امنیتی صادر شده برای فلش پلیر پس از EOL تاریخ. "Adobe نمی خواهد موضوع فلش پلیر به روز رسانی و یا وصله های امنیتی پس از EOL تاریخ. ما توصیه می کنیم که همه کاربران حذف فلش پلیر قبل از EOL تاریخ (نگاه کنید به کتابچه راهنمای عزل دستورالعمل حذف برای ویندوز و مک کاربران). کاربران باعث خواهد شد توسط ادوبی به حذف فلش پلیر بر روی دستگاه خود را بعد از این سال و بر اساس محتوای مسدود خواهد شد از در حال اجرا در نرم افزار Adobe Flash Player پس از EOL تاریخ."

با اعلام این اساسا نشانه پایان یک دوران و ما مطمئن هستیم که در حالی که فلش استفاده نمی شود کاملا به اندازه این روزها بسیاری از بدون شک آن را از دست و خاطرات است که آنها تا به حال با آن در حالی که آن را عزیزم از توسعه وب.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره نرم افزار Adobe و فلش. منبع: نرم افزار adobe



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن