OnePlus Nord تیزر تصویری ارائه می دهد اولین نگاه رسمی در رجعت تلفن

یکی به علاوه Nord – شرکت بازگشت به مقرون به صرفه تر گوشی های هوشمند – قریب الوقوع است و این شرکت همچنان به اذی

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

یکی به علاوه Nord – شرکت بازگشت به مقرون به صرفه تر گوشی های هوشمند – قریب الوقوع است و این شرکت همچنان به اذیت کردن ما در مورد آینده بازگشت به ریشه های آن است.

یک ویدیو جدید با عنوان عزیز گذشته می رود در بلند نفس spiel در مورد حرکت رو به جلو در زندگی در حالی که در آغوش گذشته و آنچه-باید-شما اما در پایان این کلیپ در واقع ما یک نگاهی به گوشی خود را.

در حالی که آن را نمی دهد بیش از حد دور ما با دیدن یک زن با استفاده از این دستگاه به جریان ویدئو زندگی می کنند. در نگاه اول به نظر می رسد این گوشی غول پیکر قاب در بالای صفحه نمایش و شما همچنین می توانید فقط در مورد دیدن این شایعه dual selfie دوربین در گوشه بالا سمت چپ از صفحه نمایش بیش از حد. در اینجا این ویدئو:

مرتبط با: OnePlus 8 Pro نقد و بررسی

این زن سپس به مکان لاغر, گوشی بر روی جیب خود به ما یک نگاه به عقب و رو به دوربین دست انداز. ما نمی توانیم واقعا چگونه بسیاری از لنز وجود دارد اما با توجه به طول آرایه به نظر می رسد ما گرفتن سه گانه سیستم دوربین.

در این ویدئو نیز به ما می گوید گوشی را خوب نقره ای و آبی رنگ گزینه است. اما گذشته از حضور Android دکمه های ناوبری بر روی صفحه نمایش و دکمه های فیزیکی در سمت راست دستگاه وجود دارد بسیار کمی دیگر را ببینید.

وان پلاس در حال حاضر تایید کرد نام خود را برای بازگشت به زیر شاخص قیمت گوشی های هوشمند است اما در عین حال به فاش کردن تاریخ انتشار. شرکت اجرایی Carl Pei reckons تلفن خواهد شد "سنگ قایق" در یک شیوه ای شبیه به وان پلاس' مخل ورود بر روی گوشی های هوشمند بسیاری از صحنه ماه پیش.

گزارش های اخیر نشان داده اند آن را ممکن است راه اندازی در هند در جولای 10, پیش از تایید اروپایی راه اندازی. تمام شواهد نشان می دهد این گوشی هزینه حدود 400 پوند در انگلستان undercutting آیفون SE 2020 و قریب الوقوع گوگل صفحه 4a.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن