پایه آیفون 12 مدل می تواند با سه دوربین در راه اندازی

هنگامی که اپل برای معرفی آیفون XR آن آمد با یک دوربین ساخته شده است که برای عدم وجود یک لنز دوم با استفاده از

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

هنگامی که اپل برای معرفی آیفون XR آن آمد با یک دوربین ساخته شده است که برای عدم وجود یک لنز دوم با استفاده از نرم افزار برای رسیدن به اثرات مشابه و نتایج. اپل بعد از به روز رسانی این دوربین در آی فون 11 که در آن نرم افزار و نرم افزار Max models آمد با سه دوربین اما مدل پایه به روز رسانی شد به دو.

تبلیغات

در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد آی فون 12 می تواند مشابه ارتقا که در آن با توجه به ارائه به اشتراک گذاشته شده در یوتیوب توسط Pigtou است که بر این اساس به بیرون درز نقشه های CAD به نظر می رسد که پایه آیفون 12 مدل می تواند ارتقا از یک دوربین دوگانه در راه اندازی به یک سه گانه راه اندازی دوربین. این به این معنا نیست که حامی و طرفدار مکس مدل را دریافت کنید, چهار دوربین نصب است اما می تواند به این معنی است که از نظر اپتیک مدل پایه در نهایت می تواند ارائه عملکرد مشابه.

برای کسانی که ممکن است ناآشنا با اپل منتشر شده در چند سال گذشته این شرکت منتشر کرده است ترکیبی از اپل با OLED و LCD است. پایه (و ارزان) مدل معمولا همراه با یک صفحه نمایش ال سی دی و دیگر سازش است که کمک می کند تا آن را ارزان تر است. به تاریخ این است که عمدتا در بخش دوربین اما آخرین نشت نشان می دهد که همه چیز می تواند متفاوت این سال است.

اپل تا به حال بسیار زیادی از موفقیت با آیفون XR و آی فون 11 بنابراین مگر اینکه این شرکت قصد دارد در بالا بردن قیمت از آی فون 12 مدل پایه ما انتظار داریم که این روند را ادامه دهد.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن