این دوره جدید آموزش کودکان و نوجوانان به امنیت سایبری کارشناسان

خانواده ها در سراسر کشور در حال حاضر مدرسه در منزل فرزندان خود را به عنوان یک نتیجه از Covid-19 شیوع و اثر آن

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

خانواده ها در سراسر کشور در حال حاضر مدرسه در منزل فرزندان خود را به عنوان یک نتیجه از Covid-19 شیوع و اثر آن در مدارس. آنها انجام خواهد داد جغرافیا, ریاضی, زبان انگلیسی, شاید برخی, فرانسه – اما چگونه در مورد یادگیری به یک هکر برای سرویس های اطلاعاتی? در حال حاضر یک دوره جدید ارائه شده است برای تدریس به بچه ها که فقط.

جدید مجازی سایبر مدرسه' ارائه شده است بیش از 200 رایگان سایبر چالشهای امنیتی برای تدریس به کودکان در مورد "white-hat" نرم (که هک برای بچه های خوب). مجموعه ای سایبری کشف در رابطه با دولت مجازی سایبر مدرسه در نظر گرفته شده است برای شروع سفر از نسل بعدی کارشناسان امنیت سایبری.

مربوط به: چالش بچه های خود را با این 44 سرگرم کننده وظایف مهندسی از Dyson

بیانیه ای در مجازی سایبر سایت مدرسه آمده است: "تحصیل از خانه ندارد به کارهای عادی و روزمره. پیوستن به ما, مجازی, سایبر, مدرسه با مشارکت HM دولت که در آن شما خواهد دست آوردن دسترسی به CyberStart بازی تا 31 اوت سال 2020 – یادگیری تعاملی انجام شده و توسط بیش از 200k دانش آموزان در سراسر جهان.

"خود را با رایگان CyberStart بازی مجوز, شما قادر خواهید بود برای کشف و رفتن در بیش از 200 اینترنتی آنلاین چالش های امنیتی. یاد بگیرید چگونه برای شکستن کدهای پیدا کردن نقص های امنیتی و تشریح جنایتکاران' دیجیتال مسیرهای پیاده روی در حالی که بازی به عنوان یک cyber عامل در ما سایبر آژانس حفاظت از. شما را در یادگیری مفاهیم اساسی و ایده های سایبر عوامل اعمال می شود در هنگام برخورد با پیامدهای واقعی حملات سایبری.

"دانش آموزان با هیچ تجربه قبلی و یا علاقه رفته اند به کارشناسی کارشناسی ارشد تکنیک های مانند تزریق SQL و XXS. آموزش ما به آنها آموزش داده که چگونه به نوشتن برنامه های خود را و یادگیری آنچه در آن به معنی یک هکر اخلاقی مشغول به کار در این صنعت است."

مرتبط: بهترین بازی PC سال 2020

و همچنین بازی ها و چالش های این سایت نیز ارائه رایگان هفتگی آموزشی ارائه به کودکان و نوجوانان یکی دیگر از فرصت برای یادگیری در مورد امنیت سایبر از کارشناسان صنعت.

اگر شما و یا فرزندان خود را می خواهید به سادگی به cyber-school.joincyberdiscovery.com. این یک فرصت عالی برای یادگیری چیزی جدید در طول مستند دوره است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن