اینتل موشک دریاچه-S, تاریخ انتشار, مشخصات و شایعات

اینتل موشک دریاچه-S شایعه به اینتل نسل بعدی پردازنده های دسکتاپ موفقیت فعلی دنباله دار دریاچه محدوده وارد 11th

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

اینتل موشک دریاچه-S شایعه به اینتل نسل بعدی پردازنده های دسکتاپ موفقیت فعلی دنباله دار دریاچه محدوده وارد 11th نسل.

پتانسیل پردازنده های جدید انتظار می رود به دسکتاپ معادل اینتل آینده ببر دریاچه لپ تاپ تراشه. اما آنها همچنین انتظار می رود به ویژگی های یک معماری جدید است که گفته می شود ترکیبی بین آفتابی یارو (یخ دریاچه) & بید یارو (ببر دریاچه) است که با استفاده از یک 14nm روند.

جالب است که شایعات نشان می دهد اینتل نسل بعدی دسکتاپ خانواده را ببینید حداکثر 8 هسته و 16 موضوعات اخیر با وجود آمدن دریاچه-S Intel Core i9-10900K CPU دیدن 10 هسته و 20 تاپیک.

در حالی که مهم IPC بهبود (شایعه تا 25 درصد افزایش) می تواند برای کوچکتر هسته ای و موضوع شمارش وجود دارد هنوز هم نگرانی های اینتل بیشتر سقوط خواهد کرد در پشت AMD Ryzen نظر چند هسته ای عملکرد.

جدید نشت (از طریق VideoCardz) حمایت کرده است تا گمانه زنی هایی با مشخصات دقیق برای یک 11th Generation Intel Core i9 vPRO به ظاهر نشان دادن طیف وسیعی اوج در 8 هسته و 16 تاپیک.

نگه داشتن خواندن برای کسب اطلاعات بیشتر در اینتل موشک دریاچه-S.

مرتبط: Nvidia آمپر

اینتل موشک دریاچه-S تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

اینتل موشک دریاچه-S دسکتاپ پردازنده های در حال انتظار برای راه اندازی در نیمه دوم 2021.

در ابتدا انتظار می رود که این می تواند راه اندازی در سال 2020 در حدود همان زمان به عنوان Intel ببر دریاچه, اما گزارش های متعدد نشان داده اند ما نمی بینیم نسل بعدی تراشه های دسکتاپ تا سال آینده در حال حاضر.

اینتل موشک دریاچه-S قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

آن را خیلی زود به می دانم که این قیمت با اینتل شناخته شده به تاخیر در اعلام به عنوان اواخر به عنوان امکان پذیر است برای جلوگیری از دادن AMD یک فرصت برای تضعیف آنها.

ما خواهد شد به روز رسانی این مقاله ما به محض شنیدن بیشتر در مورد قیمت.

مرتبط: بهترین پردازنده اینتل

اینتل موشک دریاچه-S مشخصات – چگونه قدرتمند آن خواهد بود ؟

آینده اینتل موشک دریاچه-S پردازنده محدوده گفته شده است که ظاهرا حداکثر در 8 هسته و 16 موضوعات است که پایین تر از آنچه فعلی دنباله دار دریاچه-S محدوده قادر است.

با زمان AMD Ryzen پردازنده در حال حاضر شاهد تا 16 هسته و 32 تاپیک و به طور بالقوه افزایش بیشتر زمانی که آن Ryzen 4000 تراشه راه اندازی بعد از این سال شک و تردید پدید آمده که آیا اینتل قادر خواهد بود به رقابتی باقی می ماند برای چند هسته ای عملکرد.

اما IPC پیشرفت گفت: برای اطمینان از 25 درصد افزایش عملکرد است که می تواند به معنای پایین تر هسته و موضوع شمارش نمی شود بنابراین مضر.

جدید نشت (گزارش شده توسط VideoCardz) دارای سوخت به آتش اضافه شده برای حدس و گمان به ظاهر نمایش مشخصات اینتل در نسل بعدی پردازنده های vPRO. مشخصات جزئیات Core i9 vPro به عنوان داشتن 8 هسته و 16 تاپیک, در حالی که نشان می دهد پردازنده core i7 vPro را عجیب و غریب ترکیبی از 8 هسته و 12 موضوعات اگر چه ما نمی توانیم قانون را که در حال تایپی.

اگر این نشت مشروع هستند و سپس آن را به نظر می رسد به طور فزاینده ای احتمال دارد که اینتل دربندی هسته ای و موضوع تعداد به 8 و 16 به ترتيب موشک دریاچه-S. خواهد بود که به اندازه کافی برای رقابت با AMD ؟ استیک با بررسی مورد اعتماد برای پیدا کردن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن