17-ساله بازداشت بیش از توییتر هک

یک زن و شوهر از هفته پیش در چندین بالا مشخصات حساب های توییتر در معرض خطر قرار گرفت که در آن آنها گرفته شد و س

توسط POSHTIBANNEWS در 11 مرداد 1399
یک زن و شوهر از هفته پیش در چندین بالا مشخصات حساب های توییتر در معرض خطر قرار گرفت که در آن آنها گرفته شد و سپس مورد استفاده برای ارسال یک بیت کوین اومدی. با توجه به این که این بسیار پروفیل های عمومی که شامل امثال اپل, بیل گیتس, Elon Musk, جف بزوس و پس از آن موفق به به دست آوردن کمی از کشش با برخی از کاربران توییتر در حال سقوط برای آن است.
تبلیغات

پیشنهاد شده است که این می توانست یک داخلی کار که در آن یک توییتر کارمند می تواند با توجه به هکر(ها) دسترسی به داخلی توییتر ابزار است که اجازه داده این حساب به سرعت و به راحتی قابل دسترسی است. که می شود گفت به نظر می رسد همه چیز در نهایت بسته بندی به عنوان یک دختر 17 ساله جوان از تمپا, فلوریدا بوده است دستگیر شده و متهم متفکر کل حمله.

در بیانیه ای ساخته شده به WFLA, دولت, وکیل اندرو وارن گفت: "من می خواهم برای تبریک ما اجرای قانون فدرال همکاران – ما وکیل دفتر منطقه شمال کالیفرنیا FBI IRS و سرویس مخفی – و همچنین وزارت فلوریدا اجرای قانون است. آنها به سرعت کار می کرد به منظور بررسی و شناسایی مجرم از پیچیده و گسترده تقلب شده است."

توییتر نیز پس از اطمینان کاربران که با وجود این حساب گرفته شده و بیش که هیچ کلمه عبور مصالحه شد به عنوان یک نتیجه, اگر چه به نظر می رسد که این پیام به طور مستقیم به صندوق پستی از حداقل 36 حساب نیز قابل دسترسی در حمله.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره بیت کوین هک و امنیت و توییتر. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن