نظر: PS5 در حال حاضر به بازار تلویزیون بسیار مورد نیاز لرزش

در اوایل این ماه سونی نشان داد قیمت و تاریخ راه اندازی آن XH90 4K TV – همراه با اخبار هیجان انگیز است که آن را

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

در اوایل این ماه سونی نشان داد قیمت و تاریخ راه اندازی آن XH90 4K TV – همراه با اخبار هیجان انگیز است که آن را پشتیبانی 120fps در نسل بعدی کنسول های بازی است. آن را ایمن می گویند زمان نیست یک تصادف است.

تصویری ساخته شده است تا از فریم های فرد در حال حرکت در جانشینی با اکثر تلویزیون ها قادر به پردازش در اطراف 30fps. این برگ مغز ما برای پر کردن شکاف بین تصاویر. تلویزیون های با فریم بالا – یا HFR – تصویری فعال قادر به پردازش افزایش تعداد فریم در هر ثانیه اساسا ترک کمتر به تخیل.

در حالی که نرخ فریم پایین کاملا خوب است و حتی گاهی اوقات ترجیح داده شده برای تلویزیون و فیلم (علاوه بر این از بیشتر فریم می توانید آن را نگاه مصنوعی) با اضافه شدن فریم های فوق العاده مفید برای پخش با حرکت سریع فیلم. 24fps نیست به خوبی در گرفتن سریع اشیاء در حال حرکت و یا ردیابی سریع دوربین تابه که می تواند تصویری را به رنج می برند از تاری و یا معرفی یک کمی لکنت.

اگر یک وضعیت شما نمی خواهید به دست یک دوم از این اقدام آن را با بازیهای رایانهای و نسل بعدی کنسول ها است که تحت پوشش. هر دو شرکت سونی و مایکروسافت تایید کرده اند که مربوطه 5 پلی استیشن و ایکس باکس سری X کنسول ها خواهد بود قادر به در حال اجرا یک بازی در 120fps در 4K اجازه می دهد این کنسول برای ارائه سریع تر و بیشتر سازگار گیم پلی.

مرتبط با: چه HFR و به همین دلیل باید توجه کنم ؟

متاسفانه شما نیاز به بیش از فقط یک HFR-فعال کنسول به عملکرد نرم و صاف از بازی های خود را. تکنولوژی رو به جلو پارسه نیز نیاز به گرفتن دست خود را بر روی یک صفحه نمایش بزرگ که قادر به پمپاژ 120fps و این که در آن تلویزیون شرکت ها شروع به حرکت می کند.

نه تنها سونی آماده آن صف تلویزیون 4K/120fps اما سامسونگ و ال جی باید ثبت نام علاقه خود را به آوردن بیشتر HFR نمایش به بازار (اگر چه ال جی راه حل برای آن سال 2020 تلویزیون نمی ارائه پهنای باند کامل).

سونی زمان است نه یک تصادف به عنوان شاهد این شرکت مجموعه ای برای شروع این دهه جدید با یکی از بزرگترین کنسول راه اندازی بعد از این سال. با تشکر از PS5 پارسه خواهد شد نیاز به یک صفحه نمایش قادر به دست زدن به کنسول سریع 120fps نرخ فریم برای به دست آوردن عملکرد مطلوب خود را ارتقا دهید و سونی آمده است آماده شده است.

تقاضا برای HFR نمایش نیست آشکار به طور کامل از هوا. PC گیمر ها شده اند به دنبال به HFR گزینه های مناسب به سکوهای خود را برای سال. شما فقط نیاز به بازدید از یک کامپیوتر ساخت فروم برای دیدن که بازار برای 120fps نمایش در حال رشد بوده است برای سال در حال حاضر کنسول های نسل بعدی در حال آماده به ارمغان می آورد که می خواهید به جریان اصلی.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

آن را همه در دست تولید کنندگان تلویزیون ، با قیمت اعم از £1299 به £3299 Sony صفحه نمایش های جدید ارزان نیست. توسعه دهندگان بازی های نیاز به گام تا و ارائه بازی است که می توانید با استفاده از کنسول های نسل بعدی' افزایش نرخ فریم اگر پارسه می باشد برای دیدن تلویزیون به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

به عنوان آن را وسوسه انگیز برای دیدن نسخه از PS5 و 120fps تلویزیون های سونی به عنوان یک (نسبتا گران قیمت) قرارداد بسته. ما باید صبر کنید تا بعد از این سال برای پیدا کردن که آیا قادر به تجربه سریع ء عمل در تمام شکوه آن است که ارزش به طور آهسته از پول اضافی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن