Google Chrome به طور کامل revamps امنیت و حفظ حریم خصوصی و کنترل

گوگل بازسازی حریم خصوصی و امنیت, گزینه های خود را برای محبوب Chrome browser با تمرکز بیشتر بر سادگی است. مشخص

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

گوگل بازسازی حریم خصوصی و امنیت, گزینه های خود را برای محبوب Chrome browser با تمرکز بیشتر بر سادگی است.

مشخص شده در یک پست وبلاگ امروز گوگل امیدوار است آسان تر به درک کنترل از جمله توانایی برای رسیدگی چگونه کوکی ها استفاده می شود. آن را در حال حاضر می تواند آسان تر برای جلوگیری از کوکی های شخص ثالث و یا مسدود کردن همه آنها را. کوکی های شخص ثالث در حال حاضر مسدود شده به طور پیش فرض در حالت ناشناس.

در چه گوگل تماس بیشتر بصری کنترل حریم خصوصی این شرکت همچنین reorganised سایت مجوز به اطمینان حاصل شود که شما دسترسی آسان تر به محل دوربین و میکروفون و یا اطلاعیه ها. مفید به گوگل همچنین اضافه کردن یک بخش نشان می دهد که اخیر مجوز فعالیت است. گوگل نیز با قرار دادن جدید "شما و گوگل" در قسمت بالای تنظیمات Chrome. پاک کردن تاریخچه مرور گزینه در حال حاضر با توجه به موضعی افزایش بیش از حد. این شرکت می گوید: "این کنترل شما را در اتهام از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است با گوگل برای ذخیره در حساب Google خود و در دسترس در تمام دستگاه های خود را."

مرتبط: بهترین VPN

نسخه جدید کروم که در دسترس است برای دانلود در حال حاضر ادغام ایمنی جدید را چک کنید در تنظیمات که به اطلاع کاربران که آیا کلمه عبور خود را به خطر افتاده است, در حالی که همچنین کمک به شما در شناسایی و حذف مخرب پسوند.

گوگل همچنین توضیح میدهد که چگونه دست زدن به آن کوکی های شخص ثالث در حالت ناشناس این شرکت از حالت مرور خصوصی.

این شرکت افزود: "علاوه بر حذف کوکی ها در هر زمان شما نزدیک پنجره مرورگر در حالت ناشناس ما نیز شروع به مسدود کردن کوکی های شخص ثالث به طور پیش فرض در درون هر یک ناشناس جلسه و شامل برجسته کنترل بر روی صفحه برگه جدید. شما می توانید اجازه می دهد کوکی های شخص ثالث برای سایت های خاص با کلیک کردن بر روی "چشم" آیکون در نوار آدرس است."

این تغییرات در ادامه با یک خانه جدید برای برنامههای افزودنی Chrome در نوار ابزار قرار می دهد که همه آنها را زیر یک عنوان. اما محبوب ترین پسوند هنوز هم می تواند دوخته شده به نوار ابزار به صورت جداگانه.

در نهایت گوگل امیدوار است یک جفت انتخاب کردن در ارتقاء امنیت. Secure DNS می افزاید: بیشتر حریم خصوصی کنترل های اضافی را از طریق رمزگذاری. افزایش Safe Browsing Protection "به شما می دهد بیش فعال و متناسب با حفاظت از فیشینگ و نرم افزارهای مخرب و دیگر وب مبتنی بر تهدید. اگر شما به نوبه خود در افزایش مرور امن کروم فعالانه بررسی می کند که آیا صفحات و محبوبیت خطرناک هستند با ارسال اطلاعات در مورد آنها به مرور امن گوگل."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب