Facebook باعث می شود آن را آسان تر به صورت فله حذف پست شما می خواهم و نه فراموش

Facebook ممکن است تمایلی به حذف خشونت ستایش نوشته های یک فرد خاص اما هیچ مشکلی را قادر می سازد هر روز کاربران

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

Facebook ممکن است تمایلی به حذف خشونت ستایش نوشته های یک فرد خاص اما هیچ مشکلی را قادر می سازد هر روز کاربران به صورت فله حذف خود بیمار توصیه به روز رسانی وضعیت.

زیر آتش شبکه های اجتماعی به معرفی جدید مدیریت فعالیت از ویژگی های که باعث می شود آن را آسان تر به دور از برخی از کسانی که شرم آور و پست های قدیمی و عکس از سال های رفته.

خلاص شدن از پست ها ممکن است کمک به شما در پاک سازی حساب کاربری خود را پس از یک استراحت و یا فقط حذف برخی از نظرات شما ممکن برگزار شد از یک دهه پیش است که ممکن است منعکس نمی چگونه شما احساس می کنید در حال حاضر. آن را نیز می تواند مفید باشد اگر شما در حال ترک دانشگاه و در مورد شروع به درخواست برای شغل. در واقع این شرکت گفت: از ویژگی های توسعه داده شده است با این بیان منظور حصول اطمینان از حساب خود را "با دقت بیشتری منعکس کننده که شما امروز."

مرتبط: چگونه برای حذف Facebook account

آن را ممکن است به دسته ای حذف آیتم جستجو از طریق پست های خود را, استفاده از فیلتر مانند متن یا عکس به روز رسانی. ایده این است که شما نمی خواهد که به حرکت از طریق پست به صورت دستی حذف به منظور پاکسازی شما حساب از چیزهایی که شما می خواهم به جای فراموش کردن و یا آرزو می کنم شما می خواهم گفت: هرگز برای شروع با.

شده اند وجود دارد بسیاری از ابزار های شخص ثالث است که کاربران فعال برای تصفیه حساب های خود را, اما این اولین بار است که Facebook آمده است به جلو با یک ابزار برای کمک به توده حذف پست.

"این که آیا شما در حال ورود به بازار کار پس از کالج و یا در حال حرکت از یک رابطه قدیمی ما می دانیم که همه چیز تغییر در زندگی مردم است و ما می خواهیم به آن را آسان برای شما به معاون کشیش بخش حضور خود را در Facebook به دقت منعکس کننده که شما امروز" Facebook گفت: در یک پست اعلام این ابزار در روز سه شنبه.

برخی از Facebook کاربران آغاز خواهد شد از دیدن این گزینه در حل و فصل از Facebook برنامه در حالی که آن را شروع به رسیدن به تمام کاربران در این هفته آمده است. Facebook خواهد شد امیدوارم که این ممکن است اطمینان حاصل شود برخی از کاربران را انتخاب کنید به حذف پست ها به جای پاک کردن حساب خود را به طور کامل.

این شرکت می افزاید: "مدیریت فعالیت راه اندازی خواهد شد برای اولین بار در تلفن همراه و در دسترس خواهد بود بر روی دسکتاپ و Facebook Lite در آینده است. ما همچنان ساختمان قابلیت های جدید برای این ابزار برای اطمینان آن را مطابق با نیازهای مردم خود را برای مدیریت رد پای دیجیتال در Facebook."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن