آمازون در حال حاضر در کالیفرنیا برای محصولات معیوب از فروشندگان شخص ثالث

آمازون بسیاری از اقلام را در فروشگاه وب خود به فروش می رسانند، این عملا غیر ممکن است برای اطمینان از هیچ کدام

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

آمازون بسیاری از اقلام را در فروشگاه وب خود به فروش می رسانند، این عملا غیر ممکن است برای اطمینان از هیچ کدام معیوب و یا خطر ایمنی برای کاربران.

به همین دلیل آمازون مدت هاست که استدلال می کند که مسئولیت در فروشندگان شخص ثالث است - که 60٪ از تجارت آمریکا را می سازد - اگر، به عنوان مثال، یک باتری منفجر می شود بر روی مشتری.

به عنوان مورد در حکم دادگاه اولیه پس از یک باتری لپ تاپ خریداری شده در آمازون از طریق فروشنده شخص ثالث Lenoge فناوری HK Ltd. منفجر شد و باعث "سوختگی شدید" برای خریدار آمازون آنجلا Bolder.

با این حال، دادگاه تجدید نظر در ایالت کالیفرنیا ی آمریکا در حال حاضر تصمیم گرفته آمازون باید "در صورتی که محصولی که از طریق وب سایت ش فروخته می شود، معیوب باشد، مسئولیت ی بر عهده داشته باشد."

مرتبط با : بهترین آمازون سری نخست

در حالی که این تنها یک حکم در یک دولت آمریکا است، این تصمیم ممکن است برای آمازون رایگیری های باطولی داشته باشد. ممکن است این شرکت در پایان به انجام به مراتب بیشتر به دلیل کوشش بیش از محصولات و فروشندگان آن را در فروشگاه های خود اجازه می دهد. حکم از عدالت پاتریشیا گوررو می گوید آمازون نقش "محوری" در آوردن این محصول خاص به مصرف کننده و برخی از مسئولیت را بر عهده دارد.

او می نویسد (از طریق گیزمودو): «آمازون به عنوان یک موضوع واقعی و قانونی، خود را بین لنوج و بولگر در زنجیره توزیع محصول در این شماره قرار داد. آمازون با قبول در اختیار داشتن محصول از Lenoge، ذخیره شده آن را در انبار آمازون، جذب بولگر به وب سایت آمازون، ارائه او را با لیست محصول برای محصول Lenoge، پرداخت خود را برای محصول دریافت، و حمل محصول در بسته بندی آمازون به او. Amazon set the terms of its relationship with Lenoge, controlled the conditions of Lenoge's offer for sale on Amazon, limited Lenoge's access to Amazon's customer information, forced Lenoge to communicate with customers through Amazon, and demanded indemnification as well as substantial fees on each purchase. هر اصطلاحی که برای توصیف نقش آمازون استفاده می کنیم، آن "خرده فروش"، "توزیع کننده" یا صرفاً "تسهیل کننده" باشد، در آوردن محصول به مصرف کننده در اینجا محوری بود."

حکم عدالت گوئررو در سال گذشته در فیلادلفیا نیز به دنبال یک امر مشابه است، اطراف یقه سگ معیوبی که گزارش شده نقشی در کور کردن یک خریدار آمازون داشته است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن