چگونه به استفاده از آسمان س بچه Safe Mode

در حالی که طیف گسترده ای از کانال ها و مقدار زیادی از بر روی تقاضا محتوا در دسترس از طریق آسمان Q یک جایزه برا

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

در حالی که طیف گسترده ای از کانال ها و مقدار زیادی از بر روی تقاضا محتوا در دسترس از طریق آسمان Q یک جایزه برای بسیاری از ما آن را گسترش می دهد مشکل چگونه برای محافظت از کودکان ما از چیزهایی که نباید ،

خوشبختانه آسمان به فکر این هر دو در آن جعبه اصلی و برنامه های خود را. در اینجا ما به شما نشان دهد چگونه به استفاده از آسمان س بچه Safe Mode و توضیح دهید که چگونه برنامه های تلفن همراه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به بچه های خود را تنها محتوا است که آنها باید ،

چگونه به استفاده از آسمان س بچه Safe mode

آسمان همواره خوب در بسته بندی همراه کودک پسند محتوا. با آسمان Q تاپیک اختصاصی بچه های منو که به شما نشان می دهد توصیه ها بر روی تقاضا برنامه نویسی و ضبط شده مناسب برای تحت 12s. این منو در دسترس از منوی اصلی به شما به عنوان یک بزرگسال یک راه مفید برای پیدا کردن مطالب است که بچه های خود را می توانید تماشا کنید. آنچه در مورد زمانی که شما دور نیست و یا شما می خواهید به اجازه بچه های خود را انتخاب کنید ؟

پاسخ این است که بچه ها در حالت Safe mode است که در دسترس در تمام آسمان Q جعبه از جمله اصلی جعبه و هر مینی جعبه. این ویژگی قفل جعبه به بچه ها منو جلوگیری از دسترسی به هر یک از مطالب خارج از منو بچه ها. بچه ها حالت Safe mode فعال است حتی اگر قدرت حدودا در یک جعبه. این یک گزینه عالی به خصوص اگر شما یک آسمان Q Mini box در یک اتاق دیگر که فرزندان خود را بیشتر استفاده کنید.

هوشمندانه به حالت Safe mode فیلتر زنده کانال های که در دسترس هستند و همچنین بر روی تقاضا محتوا و ضبط شده بنابراین هیچ راهی وجود دارد برای کودکان برای دسترسی به هر چیزی که آنها باید نیست.

برای فعال کردن این حالت در هر جعبه رفتن به بچه ها منو را انتخاب کنید حالت ایمن. از شما درخواست می شود به وارد کردن پین بنابراین مطمئن شوید که شما وارد یکی از بچه های خود را نمی دانم. انجام این قفل جعبه را به کودکان و نوجوانان حالت; شما ممکن است متوجه است که پیش نمایش کانال پنجره تغییرات به یک کودک-یکی از دوستانه. در حال حاضر جعبه قفل خواهد شد به بچه ها منو, تنها, حتی اگر آن را به راه اندازی مجدد و یا تنظیم مجدد. تنها راه برای لغو حالت برای انتخاب حالت Safe mode دوباره و پین خود را وارد کنید.

آسمان Q کودکان و نوجوانان برنامه امن, برنامه نویسی در حرکت

آسمان نیز انجام می شود یک مقدار عادلانه از کار ساخت آسمان Q به عنوان دوستانه به عنوان ممکن است برای کودکان. در علاوه بر این به یک گروه اختصاص داده های کودکان و نوجوانان زیر منو فراهم می کند که دسترسی مستقیم به کودکان کانال بر روی تقاضا محتوا و هر دوستدار کودک ضبط شده شما ساخته شده آسمان نیز معرفی آسمان بچه ها برنامه.

آسمان بچه ها برنامه در دسترس در iOS و Android و شما را قادر می سازد به جریان تمام آسمان را بر روی تقاضا کودکان محتوا از طریق رنگارنگ رابط کاربری فوق العاده ساده.

هر کودک می شود برای اضافه کردن مشخصات خود را با نام خود و انتخاب آواتار کارتونی. آنها همچنین نیاز به وارد کردن تاریخ تولد خود و جنسیتی که آسمان با استفاده از نشان می دهد مناسب ترین مطالب برای آنها. تمام این آثار بسیار بی وقفه.

نشان می دهد که همه نمایش داده شده در یک مناسب و معقول به اندازه قاب با قسمت های دیگر از همین مجموعه انتخاب شده است. شما می توانید تمام صفحه نمایش بیش از حد. فلش در دو طرف اصلی UI شما را از طریق مطالب در دسترس از هر یک از آسمان kiddy کانال های مانند Nickelodeon است, میلک شیک, Disney Junior و بسیاری دیگر. وجود دارد یک تن از کودک پسند مسائل در آن وجود دارد, اگر چه شما نمی توانید تماشای پخش زنده کانال.

خوشبختانه آسمان در حال حاضر اضافه شده نشان می دهد محبوبیت برای بچه ها, برنامه, تا کودکان خود را می توانید مورد علاقه خود را نشان می دهد با آنها. تنها نشان می دهد در دسترس از طریق گرفتن و یا on-demand دریافت می شود و بچه ها برنامه نمی توانید دانلود را نشان می دهد ثبت شده خود را به آسمان Q box. حتی پس از داشتن محتوای آنلاین باعث می شود برنامه های کودکان و نوجوانان به مراتب بیشتر مفید در سفرهای طولانی از آن استفاده می شود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب