کانن طول می کشد مبارزه برای سونی جدید خود را با EOS R6 دوربین

وقتی که می آید به فول فریم بدون آینه, دوربین, آن را سخت به انکار است که سونی تقریبا بازار گوشه ای. اما در چند

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

وقتی که می آید به فول فریم بدون آینه, دوربین, آن را سخت به انکار است که سونی تقریبا بازار گوشه ای. اما در چند سال گذشته ما شروع به دیدن بیشتر تلاش از دیگر سازندگان دوربین به دنبال به چالش Sony موقعیت در تاج و تخت و به نظر می رسد مانند کانن ممکن است بالقوه دوربین است که می تواند رقیب سونی.

تبلیغات

این شرکت رسما اعلام کرد آخرین full frame mirrorless camera در قالب کانن EOS R6. دوربین را با 20.1 مگاپیکسل فول فریم CMOS سنسور و DIGIC X پردازشگر تصویر و اگر شما تعجب کنید که چرا این صداها آشنا به این دلیل است که این همان سنسور استفاده شده در کانن گل سرسبد EOS-1D X Mark III دوربین DSLR بنابراین شما باید قادر به انتظار عملکرد مشابه اما در یک بسته کوچک.

EOS R6 همچنین می آید با یک نسبتا بزرگ گرفتن که باید آن را آسان تر به نگه دارید و ما به دنبال در از دیگر ویژگی های چنین به عنوان یک محدوده ISO از 100-102,400 است که می تواند به گسترش 204,800 اگر کاملا ضروری است. آن را نیز پشتیبانی از ضبط ویدیو 4K به 59.94 fps 1080p Full HD به 119.88 فریم در ثانیه همراه با ساخته شده است در فای و بلوتوث پشتیبانی از دو UHS-II اسلات کارت SD است.

همچنین وجود آب و آب بندی 3-اینچ ال سی دی صفحه نمایش لمسی در پشت و یک 0.5 اینچ OLED EVF. اگر شما علاقه مند در گرفتن EOS R6, Canon اعلام کرده است که آن را در دسترس خواهد بود در پایان ماه اوت که در آن از آن خواهد شد قیمت با شروع از $2,499 برای بدن-فقط برای $2,899 برای بدن و RF 24-105 F4-7.1 IS STM لنز کیت یا $3,599 برای بدن و RF 24-105mm F4 L IS USM لنز کیت.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره کانن, دوربین های دیجیتال و دوربین های بدون آینه. منبع: ایالات متحده آمریکا است.کانن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن