بهترین دوربین امنیتی در فضای باز

قرار دادن یک دوربین امنیتی در خارج از خانه خود را دارای دو مزیت عمده است: اول دزد می توانید ببینید که خانه خود

توسط POSHTIBANNEWS در 28 تیر 1399

قرار دادن یک دوربین امنیتی در خارج از خانه خود را دارای دو مزیت عمده است: اول دزد می توانید ببینید که خانه خود را محافظت شده است و ممکن است حرکت بر روی بعدی خانه; دوم, شما می توانید نقطه مردم به قبل از آنها فرصتی برای حرکت به خانه خود را. به عنوان جزئی کنار دوربین امنیتی در فضای باز نیز کمتر احساس ناخوانده هم به آنها نمی, شما جذب رفتن در مورد کسب و کار روزانه شما. در اینجا ما به شما کمک کند انتخاب بهترین دوربین امنیتی در فضای باز.

ما وارد بهترین لیست بر اساس این بررسی که ما انجام داده ایم. هر ورودی دارای یک شرح مفصل از محصول اما شما همچنین می توانید از طریق کلیک به بررسی کامل برای دریافت کامل lowdown در محصول خود را از انتخاب. برای راحتی کار ما لیست انتخاب های ما در اینجا بیش از حد. تاپیک کامل و راهنمای خرید در پایین این مقاله است که می تواند کمک به شما حق انتخاب بیش از حد.

  • کلی بهترین دوربین امنیتی در فضای باز لانه گیری ضریب هوشی , هوای آزاد,
  • بهترین باتری-طراحی سیستم های امنیتی دوربین Arlo
  • بهترین دوربین امنیتی در فضای باز برای انعطاف پذیری حلقه چوب کم
  • بهترین بودجه عمومی دوربین های امنیتی آشیانه و شوهر
  • بهترین smart security دوربین و مفت لانه سلام

قبل از ما به لیست اصلی از دوربین آن را به ارزش گفت که اگر شما قصد خرید چند دوربین های امنیتی شما باید آنها را خرید از تولید کننده به عنوان شما می خواهید برای دریافت یک معامله بهتر در ذخیره سازی ابر که در راه است. را به حساب دستگاه های دیگر که شما در حال حاضر باید بیش از حد. برای مثال اگر شما یک حلقه مفت و حلقه زنگ آن را حس می کند برای خرید اضافی حلقه دوربین.

1. لانه گیری ضریب هوشی, هوای آزاد,

قدرتمند ترین دوربین امنیتی در فضای باز حتی تشخیص صورت

لانه پایان, هوای آزاد, دوربین اوج امنیت است. لانه گیری ضریب هوشی, هوای آزاد کمی سختتر به نصب از مدل قبلی است اما از آنجا که قدرت کابل داخل خانه نگهداری و دوربین پیچ به آن کوه آن را نیز امن تر است. فقط آگاه باشید که شما ممکن است نیاز به آن را حرفه ای نصب شده است.

هنگامی که در محل این دوربین فراهم می کند بهترین کیفیت فیلم ما دیده ایم به لطف سنسور تصویر 4K. فیلم است که downsampled به 1080p, اما با کیفیت برتر است به هر 1080p دوربین. مزیت اضافه شده است که شما می توانید با استفاده از این حسگر با وضوح بالا و تا 4x زوم به شما اجازه واقعا ببینید چه خبر است.

لانه گیری ضریب هوشی, هوای آزاد, بهترین زمانی است که زوج با یک لانه آگاه اشتراک. با این کار شما می توانید حرکت و فعالیت مناطق و تنظیم اطلاعیه های هوشمند تنها به هشدار داده می شود در مورد مردم است. لانه آگاه به روز رسانی شده است به تازگی, و شما می توانید تغییرات را در مقاله جدید لانه آگاه در مقابل ، لانه برنامه باعث می شود آن را آسان برای پیدا کردن یک رویداد و حرکت به عقب در زمان – واقعا بهترین سرویس ابری شما می توانید خرید. منظمی این دوربین تشخیص چهره پس از آن می تواند به شما بگویم که معلق در هوا در اطراف خانه خود را.

با چند مثبت کاذب تصویر با کیفیت عالی در شب و در طول روز در لانه گیری ضریب هوشی, هوای آزاد, بهترین دوربین امنیتی در فضای باز شما می توانید خرید. آن گران است ،

<نوع دوربین: دوربین امنیتی در فضای باز, اندازه: 128 x 93 x 93 mm, رزولوشن: 1080p (4K sensor), زمینه مشاهده: 130-درجه ضبط گزینه: ابر دید در شب: بله منبع تغذیه: برق قدرت هوشمند دستیاران: Google Assistant

جزئیات کامل ما لانه گیری ضریب هوشی, هوای آزاد, نقد و بررسی

2. Arlo Pro 3 و فوق العاده

همه کاره و قدرتمند باطری داخلی و خارجی سیستم دوربین

Arlo Pro 3 on wall

این Arlo سیستم یکی از قدرتمند ترین و با استفاده از طیف وسیعی از دوربین های بی سیم است که بحث را به یک ایستگاه پایه متصل به شبکه خانگی خود را. این دوربین می تواند در داخل و یا خارج, دادن به شما تمام-خانه پوشش به همین دلیل است که ما لیست آنها را در زیر خود به خود بخش ویژه. دو تا از بهترین مدل در حال حاضر به Arlo Pro 3 است که با وضوح 2K و Arlo فوق العاده است که رزولوشن 4K (اگر چه این مدل نیازهای ویژه اشتراک ابری به شما اجازه ذخیره Ultra HD فیلم). هنگامی که شما خرید یک کیت استارتر از هر کدام از این دو مدل شما می توانید اضافه کردن در دوربین های دیجیتال هم مانند Full HD Arlo Pro 2.

این باعث می شود Arlo سیستم یکی از بهترین و راحت ترین برای استفاده است. تمام دوربین های کنترل شده توسط همان نرم افزار بسیار عالی است که اجازه می دهد تا به شما در تنظیم ابر فعالیت های مناطق آزاد به طوری که شما فقط دریافت اطلاع در مورد جنبش در مناطق شما علاقه مند در. شما می توانید افزایش بیشتر این با smart notifications اجازه دادن به شما را انتخاب کنید برای دریافت اطلاع در مورد انتخاب خود را از مردم و حیوانات و یا وسایل نقلیه.

یکی از بهترین چیزها در مورد Arlo سیستم آن حالت است. این به شما اجازه انتخاب کنید که چگونه شما می خواهید دوربین های خود را به کار می کنند. منطقه جغرافیایی و ساده ترین راه برای راه اندازی, اجازه دادن به دوربین های خود را به نوبه خود در زمانی که شما بیرون رفتن و حرکت به یک برنامه هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی. با یک برنامه شما می توانید مجموعه ای که دوربین ضبط زمانی که گفته عطف در همه طبقه پایین دوربین در شب و زمانی که شما در رختخواب, اما تبدیل کردن آنها در طول روز. آن را بسیار قدرتمند که سیستم را به مراتب بهتر از هر چیزی در این رقابت است.

Arlo نسبتا گران قیمت برای خرید به اما دوربین اضافی کار کردن در مقدار بهتر. اگر شما می خواهید آسان برای نصب سیستم های بی سیم برای پوشش داخل و خارج وجود دارد هیچ چیز بهتر است.

نوع دوربین: محیط داخلی و فضای باز دوربین امنیتی اندازه: 89 میلی متر x 52mm x 78 mm, رزولوشن: 4K (Ultra) 2K (Pro 3), زمینه مشاهده: 160-درجه ضبط گزینه: ابر, USB, دید در شب: بله منبع قدرت: باتری, هوشمند دستیاران: گوگل, دستیار, آمازون, Alexa

جزئیات کامل ما Arlo Pro 3 و Arlo Ultra نظرات

3. حلقه چوب کم

قدرتمند داخل سالن/فضای باز دوربین است که می توان از طریق اترنت

Ring Stick Up Cam hero

تاپیک های زیادی در مورد حلقه چوب طب مکمل و جایگزین. این مدل طراحی شده برای استفاده در داخل یا خارج است و یک ترفند هوشمندانه: آن را می توانید با استفاده از قدرت بیش از اترنت (پو). با استفاده از آداپتور در جعبه شما می توانید قدرت این دوربین از طریق یک کابل اترنت که همچنین فراهم می کند یک سنگ جامد اتصال به اینترنت. اگر شما رو ضعیف Wi-Fi در خارج و یا فقط نیاز به قرار دادن دوربین یک راه طولانی از خانه خود را این راه حل ایده آل است, دادن به شما در اطراف 85m از محدوده.

فراتر از آن است که دوربین بسیار عالی است. با تشکر از حلقه نرم افزار قدرتمند شما می توانید راه اندازی حرکت مناطق به مانیتور و شما هم اکنون می توانید لحن سیستم به طوری که شما فقط دریافت اطلاعیه زمانی که یک فرد کشف شده است. تمام فیلم های ذخیره شده در ابر در کنار هر فیلم از دیگر حلقه دوربین یا doorbells.

اخیرا حلقه معرفی حالت های که به شما اجازه کنترل دوربین عملیات: مسلح دوربین سوابق خلع سلاح آن خاموش می شود. حتی بهتر حالت را می توان به حلقه سیستم زنگ خطر, تا زمانی که شما خلع سلاح سیستم زنگ خطر خود را شما می توانید انتخاب کنید به چوب افتاد به نوبه خود به طوری که شما لازم نیست خودتان را ثبت کنید در صفحه اصلی.

کیفیت تصویر بسیار عالی است از این دوربین تولید تیز, تصاویر Full HD. اگر شما به دنبال یک بسیار انعطاف پذیر دوربین است که تکیه می کند Wi-Fi این مدل برای شما.

نوع دوربین: محیط داخلی و فضای باز دوربین امنیتی اندازه: 60 x 60 x 97, رزولوشن: 1080p زمینه مشاهده: 150-درجه ضبط گزینه: ابر دید در شب: بله منبع تغذیه: برق طراحی شده (کابل یا قدرت بیش از اترنت), Smart دستیاران: آمازون, Alexa

جزئیات کامل ما حلقه چوب Cam نقد و بررسی

4. لانه جاسوس, عمومی

یک روش ساده برای نصب دوربین در فضای باز با مقدار زیادی از ویژگی های

Nest Cam Outdoor

لانه گیری ضریب هوشی, هوای آزاد, است, اوج گیری, تکنولوژی, اما, مسن, لانه شوهر باعث می شود برای یک جایگزین خوب اگر بودجه شما نمی کشش به سابق. این مدل نیز آسان تر به نصب: پیچ مغناطیسی سوار به محل اجرای کابل برق به پریز و شما انجام می شود. حرکت نزولی این روش نصب است که دوربین را آسان تر است به سرقت اگر چه شما به احتمال زیاد برای گرفتن فرد در عمل است.

ویدیو های ثبت شده در 1080p با کیفیت بالا در شب و روز فیلم; تنها لانه گیری ضریب هوشی, هوای آزاد, قطاری بهتر فیلم. اضافه کردن در لانه آگاه و شما می توانید تشخیص حرکت مناطق به کاهش مثبت کاذب به همراه 24 ساعته ضبط بنابراین شما گرفتن همه چیز که می رود. ما آن را قبل گفت: اما لانه برنامه و لانه آگاه هستند که بهترین در کسب و کار ساخت آن آسان به حرکت از طریق فیلم و پیدا کردن یک رویداد خاص است.

شما از دست دادن را در لانه مخفی IQ تشخیص چهره اما در غیر این صورت لانه مخفی, هوای آزاد, یک انتخاب عالی است.

نوع دوربین: محیط داخلی و فضای باز دوربین امنیتی اندازه: 72 x 72 x 89 میلی متر, رزولوشن: 1080p زمینه مشاهده: 130-درجه ضبط گزینه: ابر دید در شب: بله منبع تغذیه: برق قدرت هوشمند دستیاران: Google Assistant

جزئیات کامل ما لانه مخفی IQ نقد و بررسی

5. لانه سلام

هوشمند مفت که در عمل مانند یک دوربین امنیتی

Nest Hello doorbell

آنچه هوشمند مفت انجام در این لیست شما ممکن است بپرسید? به خوبی در آن به دلیل لانه سلام نیز یکی از بهترین دوربین های امنیتی. این مدل دارای تمام ویژگی های با کیفیت از دیگر لانه دوربین.

با یک لانه آگاه اشتراک شما می توانید مجموعه ای از فعالیت های مناطق برای کاهش, مثبت کاذب, و وجود دارد, تشخیص صورت, بنابراین شما می توانید ببینید که معلق در هوا در اطراف خارج از خانه خود را بیش از حد. اشتراک در دسترس هستند برای ضبط مداوم و فقط در فروشگاه حوادث تنها. تصویری با کیفیت بسیار عالی است با مفت ضبط در حالت عمودی به تصرف همه از یک فرد راه رفتن به درب خود را.

و البته شما می توانید با استفاده از آن به عنوان یک مفت پاسخ دادن به یک تماس از هر نقطه در جهان – مناسب تلفن دریافت اجازه می دهد. شما می خواهید پوشش بهتر و متفاوت با دوربین های امنیتی به عنوان شما را بیشتر نصب و راه اندازی انعطاف پذیری اما لانه سلام یک راه عالی برای افزایش امنیت در اطراف درب خانه خود را.

نوع دوربین: محیط داخلی و فضای باز دوربین امنیتی اندازه: 117 x 43 x 26 mm, قطعنامه: 1600 x 1200, زمینه مشاهده: 160-درجه ضبط گزینه: ابر دید در شب: بله منبع تغذیه: برق قدرت هوشمند دستیاران: Google Assistant

جزئیات کامل ما لانه سلام نقد و بررسی

بهترین دوربین امنیتی در فضای باز راهنمای خرید

من باید یک باطری یا برق طراحی شده? باطری دوربین امنیتی در فضای باز بیشتر انعطاف پذیر به عنوان شما می توانید آنها را بسیار زیبا که در آن شما می خواهید آنها را بدون نیاز به تمرین هر سوراخ در دیوار خود را. جنبه های منفی هستند که این مدل تمایل به استفاده از PIR سنسور حرکت, بنابراین شما ممکن است بیشتر اطلاعیه و اگر شما آنها را در جایی مشغول شما می توانید باتری اجرا به سرعت. برق-مجهز به دوربین های امنیتی تمایل به فعالیت مناطق به قطع چگونه بسیاری از اطلاعیه ها که شما نمی نیاز به شارژ اما نصب و راه اندازی گرایش به کمی پیچیده تر است.

آیا من نیاز به ابر ذخیره سازی ؟ تقریبا هر دوربین در فضای باز است که ما آزمایش کردیم نیاز به یک اشتراک به سرویس ذخیره سازی ابر. این را بسیاری از حس به شما امن ذخیره سازی آنلاین برای فیلم های خود را, بنابراین حتی اگر دوربین خود را به سرقت رفته است, شما هنوز هم می توانید این فیلم است.

چقدر مهم است زاویه دید? زاویه دید در توضیح درجه با شماره های بالاتر مصرف در یک زمینه گسترده تر است. به عبارت دیگر اگر شما رو بزرگتر زاویه دید و سپس دوربین خود را ضبط خواهد شد ، این بسیار مهم است که در خارج به عنوان یک دوربین با زاویه دید گسترده ای را در ادامه مطلب ببینید چه خبر است. به طور معمول صحبت کردن به دنبال یک دوربین با 150-درجه و یا گسترده تر از میدان دید اگر چه doorbells تمایل به کمی باریک تر و بیشتر ومیزان آن را آسان تر به صحبت با کسی در درب جلو شما.

می توانید یک دوربین امنیتی در فضای باز بود به سرقت رفته است ؟ به عنوان دوربین های قرار داده شده در خارج و سپس آنها به راحتی می تواند به سرقت رفته است. وجود دوربین های دیجیتال است که باید مغناطیسی مانت است که نسبتا آسان به دست کشیدن از تراز و یا به طبقه. اما, وجود دارد راه دور مشکل است. دقت موقعیت یابی از یک دوربین به طوری که هر جزئی با آن خواهد بود کشف ایده خوبی است و شما اغلب می توانید خرید و یا ارتقاء به یک امن تر, هوای آزاد کوه است که باعث می شود سرقت سخت تر است.

بهترین دوربین های امنیتی – چه چیز دیگری باید جستجو کنم ؟ آمازون الکسا و گوگل دستیار پشتیبانی مفید است اگر شما می خواهید به جریان فیلم به تلویزیون و یا صفحه نمایش-فعال هوشمند بلندگو. IFTTT می تواند مفید بیش از حد به شما اجازه کنترل دستگاه های دیگر زمانی که حرکت شناسایی شده است مانند روشن کردن یک نور به صورت خودکار. لانه دوربین های دیجیتال را با این نسخهها کار با لانه های اتوماتیک قوانین به طوری که آنها را می توان در به طور خودکار زمانی که دود زنگ خاموش می رود, برای مثال, و یا آنها می توانند به نوبه خود رنگ چراغ به طور خودکار اگر فعالیت های مشکوک شناسایی شده است.

من باید tun یک دوربین امنیتی در فضای باز روشن و خاموش ؟ برای بیشتر قسمت ها, دوربین امنیتی در فضای باز باید به سمت چپ در ضبط تمام وقت. استثنا این است که اگر شما یک دوربین در باغ پشت خود را, شما ممکن است بخواهید به استفاده از این برنامه برای غیر فعال کردن آن زمانی که شما خارج است.

چقدر مهم است که قطعنامه ؟ بالاتر وضوح بیشتر این ویدئو به طور کلی. که گفت:, 1080p فیلم به طور کلی به اندازه کافی خوب برای پیدا کردن یک قاب در یک ویدیو که در آن از آن آسان است به نقطه یک فرد صورت جزئیات; بالاتر رفتن اگر شما می خواهید بیشتر فیلم.

وجود دارد هر گونه ویژگی های دیگر من باید نگاه کردن است ؟ برخی از دوربین های فضای باز باید افکن بر روی آنها است که می تواند یک راه مفید از تبلیغات حضور خود را به ترس از دزد و به منظور بهبود کیفیت از این فیلم در شب. تمام دوربین های دید در شب مادون قرمز, اما شما می توانید یک نرمتر تصویر در هنگام استفاده از این.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن