نوجوان صرف $20,000 اهدا به Twitch Streamers, اما پدر و مادر موفق به دریافت آن بازگشت

یکی از راه های جریان دهنده Twitch پول خود را از طریق کمک های مالی توسط بینندگان خود است, که در آن آن را به بین

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399
یکی از راه های جریان دهنده Twitch پول خود را از طریق کمک های مالی توسط بینندگان خود است, که در آن آن را به بینندگان را انتخاب کنید که چقدر آنها می خواهند برای اهدا به جریان مورد علاقه خود را. یک نوجوان، با این حال، به طریقی موفق به دسترسی به حساب پس انداز مادرش که در آن او سپس اقدام به اهدای 20،000 دلار به جریان مورد علاقه خود را.
تبلیغات

در حال حاضر 20،000 دلار پول زیادی برای از دست دادن است اما خبر خوب این است که پدر و مادر نوجوان موفق به دریافت تقریبا همه آن را به عقب. مادر گفت که به لطف همکار توييچ کسولا، موفق به بازپس گرفتن 19870.94 دلار شده در مورد باقی مانده، مادر نوجوان گفت که او را دنبال تفاوت.

به نظر می رسد که روند تلاش برای پس گرفتن پول ثابت شده است که آنقدر دشوار است که او خوشحال است به عقب به اندازه او انجام داد. "من خیلی راحت به پول به حساب من بازگردانده و اجازه دهید کابوس پایان. در این مرحله، آن را در عرض چند صد دلار است، و من خوشحالم که آنچه من انجام دادم، و من نمی خواهد به دنبال تفاوت است."

به گفته مادر، به نظر می رسد که اگر آن را برای Xsolla نشده بود، او ممکن است هرگز پول را دیده است. به این دلیل که علی رغم رسیدن به مدیر عامل شرکت تویک و تیم حقوقی آمازون، هیچ به او پاسخ نداده است، هرچند به نظر می رسد که حساب تویک پسرش ظاهراً در نتیجه بسته بوده است.

در زمینه انجمن >عمومی. بیشتر بخوانید در مورد Twitch. منبع: eurogamer.net



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن