Assassin's Creed Valhalla گیم پلی نشت جلوتر از یوبی سافت رو به جلو

پارسه شده اند بسیار هیجان زده در مورد Assassin's Creed Valhalla پس از انتشار آن بمب افکن مخفی-تیغه-دارای حق اع

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

پارسه شده اند بسیار هیجان زده در مورد Assassin's Creed Valhalla پس از انتشار آن بمب افکن مخفی-تیغه-دارای حق اعمال تریلر. در حال حاضر قبل از اینکه یوبی سافت تا به حال شانس به فاش کردن گیم پلی خود را نیم ساعت از فیلم در بازی به بیرون درز آنلاین.

ما انتظار داشتند که به دیدن فیلم های بیشتر در طول یوبی سافت رو به جلو این رویداد در روز یکشنبه ، این نشت کرده است مورد ضرب و شتم توسعه دهندگان به پانچ ارسال از نیم ساعت از گیم پلی از زمان ساخت بازی. به وضوح وجود دارد و کار هنوز هم باید انجام شود, اما آن را به یک نگاه در Assassin's Creed Valhalla در این مرحله اولیه.

مرتبط با: Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

به بیرون درز گیم پلی نشان می دهد چند در بازی عناصر. اولا اکتشاف: ما بازی را protagonsit نصب شده بر روی یک اسب کاوش جهان بازی و پس از یک مسیر-نشانگر به سمت هدف خود.

پس از یک cutscene که در آن Eivor را متحد میسازد برنامه ای برای ضمیمه کردن شرق Anglian غنی سازی بازیکن داده شده است dialogue انتخاب به سخنرانی انگیزه برای مونتاژ وایکینگ ها. پس از انتخاب ساخته شده است و یک سخنرانی داده شده است پخش مجموعه در یک کشتی برای حمله به قلعه. بصری همه چیز نیست اما آن را می پردازد به یاد داشته باشید که این بازی به پایان رسید.

در بسیاری از آنچه ما می بینیم در این نشت به نظر می رسد مانند کلاسیک Assassin's Creed کرایه – مصرف مقدار زیادی از صف از اودیسه و ریشه و البته با وایکینگ شخصیت ها و محیط است.

مرتبط با: بخار تابستان فروش – صرفه جویی در عذاب ابدی, Assassin's Creed, مرز 3 و بیشتر

بعد از تمدید محاصره نبرد دنباله ما با توجه به دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن در درست و موجودی صفحه نمایش های مختلف آمار و توانایی های ویژه ای برای سلاح های جدید و تجهیزات شما جمع آوری کرده ایم. دوباره این ویژگی آشنا خواهد بود برای کسانی که بازی اودیسه و ریشه.

نگاهی کامل نیم ساعت به بیرون درز بازی-بازی بازی های زیر و اقامت تبدیل به قابل اعتماد برای بررسی بیشتر Valhalla اخبار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن