دوباره طراحی iMac آیکون کشف شده در iOS 14 ساخت

ما شده اند با شنیدن شایعاتی که پس از سالها چسبیده به همان طراحی اپل در نهایت می تواند آماده به پیچد کردن یک نا

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

ما شده اند با شنیدن شایعاتی که پس از سالها چسبیده به همان طراحی اپل در نهایت می تواند آماده به پیچد کردن یک نام تجاری جدید iMac. جدید iMac را طراحی شده است گفت: به قرض گرفتن برخی از عناصر طراحی از iPad Pro معنی است که ما می تواند به دنبال در یکنواخت تر و نازک تر ناهنجاری.

تبلیغات

در حال حاضر به لطف یک گزارش از iFinder به نظر می رسد که در درون به بیرون درز ساخت از iOS 14, کشف شده است که اپل دوباره طراحی آیکون برای iMac. به عنوان شما می توانید در تصاویر جاسازی شده در سایت در زیر ما به دنبال در یک کامپیوتر با نام تجاری جدید است که به نظر می رسد بسیار متفاوت از زمان iMac طراحی که در آن ناهنجاری های اطراف کامپیوتر در حال حاضر بیشتر در طراحی.

این آیکون به نظر می رسد که به جای چربی/ضخیم ناهنجاری که می رود در برابر شایعات قبلی اما ممکن است که این به سادگی می تواند با توجه به طراحی آیکون خود را و ممکن است لزوما نشان دهنده چگونگی new iMac می تواند مانند نگاه در زندگی واقعی. بدیهی است که این باید با یک دانه نمک در حال حاضر, اما از آن است که به عنوان نزدیک به رسمی به عنوان ما در حال رفتن به دریافت کنید.

اپل خواهد بود میزبانی آنلاین-تنها WWDC سال 2020 رویداد بعد از آن در هفته آینده, بنابراین مطمئن شوید برای بررسی با ما اگر شما می خواهم تمام رسمی جزئیات.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره iMac, iOS و Ios 14.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن