چگونه به دیزنی به علاوه در یک تلویزیون هوشمند

دیزنی به علاوه در دسترس است برای دانلود در انگلستان است. در اینجا چگونه شما جریان ویدئو بر روی تلویزیون خود را

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

دیزنی به علاوه در دسترس است برای دانلود در انگلستان است. در اینجا چگونه شما جریان ویدئو بر روی تلویزیون خود را انتخاب

مرتبط با: Disney Plus (انگلستان) نقد و بررسی

چگونه به دیزنی علاوه بر تلویزیون های هوشمند

لیست تلویزیون های سازگار شامل LG, Roku, سامسونگ و اندروید تلویزیون.

دیزنی+ پشتیبانی از سامسونگ تایزن تلویزیون از سال 2016 به بعد. جستجو برای آن در برنامه بخش است و باید آن را یافت می شود وجود دارد. برنامه پشتیبانی نمی شود توسط سامسونگ تلویزیون که با استفاده از اورسی سیستم عامل.

اگر شما یک تلویزیون LG از سال 2016 به بعد یا یکی با درود 3.0 به بعد شما می توانید دسترسی دیزنی+ برنامه از طریق LG محتوا فروشگاه. LG TV پشتیبانی از Dolby Vision, بنابراین شما قادر خواهید بود برای مشاهده محتوا در بهترین کیفیت ممکن است.

Roku تلویزیون نیز پشتیبانی می کند که فوق العاده است برای کسانی که با نه خوب Hisense Roku تلویزیون R50B7120uk. سر به کانال Roku فروشگاه ها و برنامه های است که در فیلم و تلویزیون بخش از کانال های جریان بخش است. از وجود آن می تواند اضافه شده به صفحه اصلی.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم هستند Android تلویزیون. ما تحت پوشش این منطقه قبل از, اما برای completionist خاطر اندروید تلویزیون (و set-top box) پشتیبانی می شوند. این بدان معناست که دیزنی+ نرم افزار می توان بر روی ال ای دی سونی براویا تیز و TCL مدل در انگلستان است.

پاناسونیک نشده منتشر دیزنی+ برنامه خود را برای من صفحه نمایش, سیستم عامل, اما ما معتقدیم پاناسونیک در حال کار بر روی آوردن آن به آن هوشمند پلت فرم.

آنچه در مورد اگر شما شما صاحب یک تلویزیون است که هر دو را پشتیبانی نمی کند نرم افزار ؟ وجود دارد تعدادی از جریان چوب شما می توانید استفاده کنید برای به دست آوردن دسترسی.

که لیست پخش آنلاين بازیکنان شامل آمازون آتش تلویزیون چوب و Roku streaming بازیکنان. اگر شما یک تلویزیون اپل جعبه (4th gen به بعد) که همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مرتبط: چگونه برای به دست آوردن دیزنی به علاوه در آسمان Q

دیزنی به همراه یک ویدیو در جریان است که رقبای امثال Netflix و نخست تصویری. آن را به جنگ ستارگان, Marvel, پیکسار قرن 20 و دیزنی مطالب آن خواهید بود تنها جایی برای تماشای این Mandalorian و مارول شاهین و سرباز زمستان.

برای عضویت دیزنی به علاوه شما می توانید پرداخت یا £5.99 در هر ماه (که £71.88 بیش از یک سال) و یا £59.99 برای 12 ماه (معادل £4.99 در هر ماه). شما می توانید با استفاده از یک دیزنی به علاوه اشتراک در زیر:

مرتبط: چگونه برای پیدا کردن محتوای 4K در دیزنی Plus

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن