چگونه به رفع HDMI ARC و CEC

یکی از بهترین چیزها در مورد استاندارد HDMI است که کنترل لوازم الکترونیکی مصرفی (HDMI-CEC) که اجازه می دهد تا د

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

یکی از بهترین چیزها در مورد استاندارد HDMI است که کنترل لوازم الکترونیکی مصرفی (HDMI-CEC) که اجازه می دهد تا دستگاه های مختلف کنترل هر یک از دیگر. این می تواند به عنوان ساده به عنوان داشتن یک تلویزیون روشن خود را با پخش Blu-ray و مجموعه خود را به کانال سمت راست و یا با استفاده از HDMI Arc برای ارسال صدا از تلویزیون به یک soundbar. به عنوان خوب به عنوان آن را برای تلفن های موبایل اگر شما یک مشکل با HDMI ARC و CEC کار نمی کند و سپس شما به جای حق آمده است. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

اولین, آن را به ارزش به توضیح است که تمام HDMI-CEC استاندارد از انواع تولید کنندگان باید اجرا آن را در شیوه ای کمی متفاوت. این سیستم نیز بسیار شیک که در مورد دستگاه های متصل برای اولین بار است که منظور آنها متصل شود. اگر شما با داشتن مشکل گرفتن همه از ویژگی های کار ما به شما نشان می دهد چه کاری انجام دهید – از جمله گرفتن CEC به کار – به طوری که تلویزیون خود را روشن و خاموش به طور خودکار و عیب یابی HDMI ARC آن را به کار تمام وقت.

1. روشن HDMI-CEC

HDMI-CEC فعال شود بر روی تمام دستگاه های. آنچه باعث می شود این سخت تر است که دستگاه های تمام تماس این چیزی کمی متفاوت است. برای مثال آسمان Q, تماس, تنظیمات HDMI کنترل, LG خواستار آن Simplink سامسونگ خواستار آن Anynet+ سونی خواستار آن Bravia Sync و پاناسونیک تماس آن VIERA لینک یا EZ-همگام سازی.

که باعث می شود همه چیز کمی پیچیده تر است اما شما فقط نیاز به نگاه در منوی تنظیمات برای HDMI گزینه و شما باید در پیدا کردن سمت راست کنترل. این مهم است برای فعال کردن HDMI-CEC برای همه دستگاه ها از جمله soundbars و تلویزیون مجموعه جعبه بالا و بازیکنان Blu-ray.

اگر شما تا به حال HDMI-CEC غیر فعال بر روی هر دستگاه و سپس این می تواند مشکل خود را. اگر این تنظیم را فعال کنید بر روی همه چیز (و یا شما را فعال کنید تنظیمات) و HDMI-CEC کار نمی کند و سپس شما نیاز به پرش به مرحله 2.

مرتبط: بهترین تلویزیون

HDMI-CEC enable

2. Replug همه چیز

HDMI-CEC است که واقعا شیک مورد سفارش است که دستگاه های متصل هستند که این تحت تاثیر قرار دادن است که باعث می شود سیستم کار می کنند. که در آن HDMI-CEC کار نمی کند به درستی, شما نیاز به نوبه خود همه چیز را در پلاگین و حذف همه کابل HDMI از تلویزیون خود را.

بعد روشن کردن تلویزیون خود را در اولین. اگر شما هر گونه صدای خارجی دستگاه (soundbar یا AV آمپر) شما نیاز به این پلاگین به یک پورت HDMI بر روی تلویزیون خود را اول و سپس قدرت آنها را در. بعد پلاگین در یک جعبه تنظیم بالا مانند آسمان Q از طریق HDMI و قدرت آن را در. در نهایت با پیگیری رسانه ها و بازیکنان Blu-ray.

این را باید HDMI-CEC به درستی کار پس از روشن کردن آسمان Q برای مثال به نوبه خود در تلویزیون و تنظیم آن را به سمت راست کانال. اما آیا می شود جای تعجب نیست اگر خاموش کردن یک جعبه تنظیم بالا برگ های تلویزیون در, به عنوان این است که اغلب مورد.

3. رفع HDMI ARC

HDMI Audio Return Channel (ARC) یک زیر مجموعه از HDMI-CEC استاندارد و اجازه می دهد تا تلویزیون ارسال صدا از طریق HDMI به یک soundbar یا گیرنده AV. اگر شما از گرفتن هر گونه صدا به این ترتیب پس از آن شما باید اول از همه دنبال گام دوم بالا. شما نیاز به مجموعه ای تلویزیون خود را به استفاده از HDMI arc که به طور خودکار ارسال صدا به خود soundbar.

مرتبط با: آنچه که HDMI ARC?

HDMI ARC enable

اگر شما هنوز هم نمی توانید صدا و یا صدای متناوب و سپس شما می تواند یک مشکل با فرمت های صوتی نمی شود پشتیبانی می کند. برای مثال, شما می توانید آسمان س برای استفاده, Dolby Digital Plus, اما اگر شما soundbar و تلویزیون را پشتیبانی نمی کند این فرمت شما نمی توانید هر صوتی. بنابراین شما نیاز به بررسی صدای خروجی از هر دستگاه و مطمئن شوید که آنها در حال تنظیم به چیزی سازگار است. آسمان Q به شما می دهد نرمال (استریو) Dolby Digital و Dolby Digital Plus به عنوان مثال که شما می توانید سعی کنید به نوبه خود.

برای بازیکنان Blu-ray که در آن شما می توانید صدای سعی کنید با رفتن به منوی تنظیمات و انتخاب PCM به عنوان خروجی که شما محدود به صدای استریو, اما می تواند به رفع مشکلات صدا با HDMI ARC. برای اطلاعات بیشتر در این راهنمای در مورد چگونه می توانید صدای DTS در Sonos.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن