Xiaomi فکر می کند مردم در واقع می خواهند شفاف تلویزیون OLED

کهنه ترین آگهی 'اگر آن را شکست، آن را تعمیر نمی کند' ساخته شده بود توسط مبتدانا نادیده گرفته می شود، اما در مو

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

کهنه ترین آگهی 'اگر آن را شکست، آن را تعمیر نمی کند' ساخته شده بود توسط مبتدانا نادیده گرفته می شود، اما در مورد Xiaomi Mi تلویزیون لوکس OLED تلویزیون شفاف، شرکت احتمالا باید توجه کرد که توصیه.

مجموعه ۵۵ اینچی که به عنوان بخشی از جشن های سالگرد ۱۰ ساله شرکت اعلام شد، هنگام خاموش شدن به صورت یک تکه شیشه ظاهر خواهد شد. هنگامی که در, آن را تجربه است که به نظر می رسد ایجاد کنید که اگر "تصاویر شناور در هوا."

شرکت قصد دارد 50،000 یوان (حدود 5500 پوند) برای مجموعه اتهام ، که در واقع در چین در تاریخ 16 اوت به فروش می رسد. این نرخ تجدید 120Hz، نرخ پاسخ 1ms، 150000:1 نسبت کنتراست استاتیک و صفحه نمایش 10 بیتی داشته باشد، و توسط یک تراشه تلویزیون سفارشی MediaTek 9650 طراحی شده است.

مرتبط با: بهترین OLED تلویزیون 2020

با این حال، طراحی این واقعیت را نادیده می گیرد که پشت سر تِلِی یکی از ناجذاب ترین مناطق خانه های اکثر مردم است، که با کابل و قاب های زشت و گرد و غبار سیل زده و موارد دی وی دی دور افتاده است. بدون در نظر گرفتن, این شرکت به نظر می رسد و نه با چالش های فن آوری غلبه بر غلبه بر در تبدیل شدن به "اولین تولید کننده انبوه جهان از تلویزیون های شفاف OLED".

در یک وبلاگ، این شرکت می نویسد: "Mi TV Lux OLED Transparent Edition ارائه می دهد ترکیبی کامل از تکنولوژی صفحه نمایش برش لبه و طراحی صنعتی بسیار مناسب. برای شیائومی، آن را نیز یک اکتشاف بزرگ از فرم های آینده تلویزیون است. وقتی که MI تلویزیون لوکس OLED شفاف نسخه خاموش است, آن را مانند یک صفحه نمایش شیشه ای صرف به نظر می رسد. تصاویری که به نمایش می دهد به نظر می رسد در هوا شناور است، و مجازی و واقعی را به تجربه بصری بی سابقه ای به ارمغان بیاورد.

"برخلاف تلویزیون های سنتی که با پانل پشت می, تلویزیون Mi LUX OLED شفاف نسخه خلاقانه جاسازی تمام واحدهای پردازش در پایه خود را, حفظ شکل فشرده از صفحه نمایش و در این میان به ارمغان می آورد در مورد چالش های فنی بی شماری."

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب