مسئولیت در مقابل پوشش کامل: کدام بیمه خودرو نیاز دارید ؟

اگر شما به دنبال به صرفه جویی در هر پنی شما می توانید در بیمه خودرو شما ممکن است فکر کردن در مورد حذف پوشش کام

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

اگر شما به دنبال به صرفه جویی در هر پنی شما می توانید در بیمه خودرو شما ممکن است فکر کردن در مورد حذف پوشش کامل و نگه داشتن تنها بیمه مسئولیت.

در این مقاله ما توضیح خواهیم داد که تفاوت بین مسئولیت و پوشش کامل. و ما می خواهیم نگاهی به زمانی که شما ممکن است در نظر انداختن پوشش کامل برای صرفه جویی در خود را ماهانه بیمه حق بیمه.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد مسئولیت در مقابل پوشش کامل

زمانی که به قطره پوشش کامل نگه دارید و فقط مسئولیت یک سوال بسیاری از مردم بپرسید. اما در ابتدا, اجازه دهید نگاهی به آنچه در هر نوع از پوشش بیمه است و آنچه در آن ارائه شده است.

فهرست مطالب

چه مسئولیت بیمه ؟

مسئولیت بیمه را پوشش می دهد آن دسته از موارد که در آن شما مسئول برای یک حادثه است. آن را متشکل از دو نوع پوشش:

  • مسئولیت جراحت بدنی
  • صدمه به اموال مسئولیت

اولین پوشش هزینه های پزشکی اگر شما آسیب کسی که با وسیله نقلیه خود را. دوم را پوشش می دهد هزینه های اگر شما آسیب وسیله نقلیه شخص دیگری و یا اموال در حالی که شما در پشت چرخ.

هر ایالت دارای یک حداقل مورد نیاز از بیمه مسئولیت شما باید اغلب به نام دولت حداقل است. شما می توانید ببینید دولت خود را حداقل در اینجا.

اما این در ذهن نگه دارید: دولت حداقل به طور کلی به اندازه کافی برای محافظت از شما فقط اگر شما تعداد بسیار کمی از دارایی های مالی. برای مثال شاید شما خود را ندارد و شما هیچ سرمایه گذاری یا پس انداز. سپس شما فقط نیاز دولت حداقل پوشش مسئولیت ممکن است حس را.

برای هر کس دیگری شما می خواهید پوشش اضافی!

چه پوشش کامل?

پوشش کامل تشکیل شده است از دو نوع پوشش:

  • برخورد بیمه
  • بیمه جامع

برخورد بیمه تنها چیزی است که نام آن نشان می دهد: از آن محافظت شما در زمانی که شما در پشت چرخ و باعث آسیب از طریق برخورد با وسیله نقلیه دیگر.

تبلیغات

بیمه جامع شما محافظت می کند اگر وسیله نقلیه خود را آسیب دیده است هنگامی که شما نه آن رانندگی. برای مثال یک درخت می تواند سقوط در ماشین خود را در حالی که آن را پارک شده و یا کسی که می تواند شما را سرقت سوار از جلوی خانه خود را. به همین دلیل آن را به نام "جامع است."

پول متخصص کلارک هوارد می گوید ارزش وسیله نقلیه خود را اغلب درایوهای تصمیم در مورد اینکه آیا یا نه شما می خواهید پوشش کامل.

"اگر شما خود را یک وسیله نقلیه است که هنوز به ارزش یک مقدار قابل توجهی از پول شما را کاملا پوشش جامع," کلارک می گوید.

هنگامی که شما باید قطره پوشش کامل در ماشین شما ؟

زمانی که به قطره پوشش جامع و برخورد در وسیله نقلیه خود را و فقط نگه داشتن بیمه مسئولیت تا حد زیادی بستگی به سن وسیله نقلیه خود را.

"هنگامی که اتومبیل حدود 8 سال یا مسن تر که زمان برای شروع به دنبال در ریاضی برای برخورد و جامع" کلارک می گوید. "در برخی از نقطه آن می شود عاقلانه به فقط تبدیل شدن به خود شرکت های بیمه."

قاعده کلی این است: اگر هزینه جامع و برخورد بیش از 10 درصد از وسیله نقلیه خود را با ارزش است که زمان به آن تخلیه و فقط باید پوشش مسئولیت. شما می توانید تعیین وسیله نقلیه خود را در ارزش Edmunds.com, KBB.com یا NADA.com.

how to shop for auto insurance

بیایید می گویند شما باید یک 10 ساله خودرو که ارزش فقط 4000$. لحظه ای که شما پرداخت شمالی از 400 دلار در سال — که 10 درصد از 4000 دلار — برای برخورد و جامع آن دیگر باعث می شود احساس های مالی.

یک استثنای قابل توجه در این قانون: اگر هیچ راهی وجود دارد شما می توانید از نظر مالی پوشش از دست دادن وسیله نقلیه خود را فراموش ریاضی و نگه داشتن پرداخت برای برخورد و جامع است.

فکر نهایی

اگر شما یک وسیله نقلیه آن اغلب معنا ندارد به حمل پوشش کامل بر روی آن است. چرا که اگر شما یک تصادف ماشین خیلی ارزش کمی است که شما نمی خواهید برای دریافت بزرگ, چاق, چک به جای آن. بسته به نوع وسیله نقلیه سن و وضعیت شما ممکن است خوش شانس برای دریافت چند صد و یا حتی هزار دلار است.

البته یک استثنا برای هر قاعده. بیایید می گویند شما حذف خود برخورد و جامع و فقط چند هفته بعد در کل به شما ماشین خود را.

تبلیغات

"در این سناریو توصیه من را ثابت خواهد بود فاسد چرا که شما مسئول هزینه های خود را" کلارک می گوید. "آماری بعید است, اما آن اتفاق می افتد."

قبل از ساخت هر گونه بزرگ بیمه خودرو تصمیم گیری دیدن لیست ما از بهترین و بدترین شرکت های بیمه خودرو.

بیشتر منابع از ماشین Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب