بررسی مورد اعتماد بازسازی تیم برای آینده هیجان انگیز

بررسی های مورد اعتماد بازسازی شده است، تعیین یک ویرایشگر جدید، و شروع کار بر روی مجموعه ای جدید از آزمایشگاه ه

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

بررسی های مورد اعتماد بازسازی شده است، تعیین یک ویرایشگر جدید، و شروع کار بر روی مجموعه ای جدید از آزمایشگاه های تست!

ساختار تیم جدید خواهد دید آلستر استیونسون به عنوان سردبیر سایت پیشتاز است. او را می توان در محل تماس alastair.stevenson@trustedreviews.com و توییت کردن از @monkeyguru.

سردبیر سابق مدیریت مكس پارکر برای پر کردن کفش هایش به عنوان معاون سردبیر و سردبیر تلفن همراه گام بر خواهد داشت. مطمئن شوید که در تماس برای هر چیزی تلفن همراه، قرص و پوشیدنی مربوط به max.parker@trustedreviews.com. تو اونو پيدا ميکني که توي @parkermax ميکنه

روزنامه نگار کهنه کار فن آوری دیو Ludlow اقدام به عنوان سردبیر خانه ادامه خواهد داد و می تواند در david.ludlow@trustedreviews.com. همچنین مطمئن شوید که او را در توییتر در @daveludlow.

اگر شما برخی از اخبار آبدار و یا بررسی نمونه های مربوط به تلویزیون و صدا و سپس جب Monney مرد شما می خواهید به صحبت کردن با. شما می توانید او را در kob.monney@trustedreviews.com و پیدا کردن او توییت از @kob_monney.

رایان جونز به رهبری در همه چیز محاسبات ادامه خواهد داد و می تواند در ryan.jones@trustedreviews.com و tweeting در @RyanAJ13.

برای همه چیز بازی مطمئن شوید که به رها کردن جید کینگ یک خط در jade.king@trustedreviews.com و او را در توییتر در @KonaYMA6.

هانا Davies به عنوان نویسنده کارکنان کار در سراسر تمام بخش های سایت ادامه خواهد داد. ميتوني باهاش hannah.davies@trustedreviews.com کني

مرتبط: بررسی های مورد اعتماد جوایز 2020 کوتاه اعلام کرد

اگر شما یک زمین ویدئویی در تماس با تام Farthing در tom.farthing@trustedreviews.com. برای یک نگاه پشت صحنه در تولید ویدئویی TR مطمئن شوید که او را در توییتر در @ImTomFarthing.

توماس Deehan خواهد شد گام تا نقش تقسیم جدید به عنوان سردبیر تجاری در سراسر بررسی مورد اعتماد و Recombu. اگر شما یک معامله قرمز داغ شما می خواهید در مورد نوشته شده است، در تماس با او در thomas.deehan@trustedreviews.com. شما همچنین می توانید او را در توییتر در @tomdeehan_.

نویسنده محاسبات سابق آدام Speight نیز خواهد شد گرفتن نقش جدید اقدام به عنوان بررسی و نویسنده همیشه سبز برای بررسی مورد اعتماد. اطمینان حاصل کنید که در تماس با او در adam.speight@trustedreviews.com و او را در توییتر در @_adamspeight.

مثل همیشه کریس اسمیت به عنوان خبرنگار آمریکایی سایت به فعالیت خود ادامه خواهد داد. ميتوني پيداش کني که توي @ByChrisSmith ميکنه

همه چیز تجاری توسط کریس والش ریاست می شود. بنابراین اگر شما هر گونه سوال در مورد تبلیغات، نام تجاری، فروش نشان و یا اجتماعی و سپس مطمئن شوید که در تماس با او در chris.walsh@trustedreviews.com.

ساختار تیم جدید تنها تغییر اتفاق می افتد در بررسی های مورد اعتماد نیست. سایت همچنین در حال راه اندازی یک دفتر جدید و آزمایشگاه های تست. مطمئن شوید که ما را در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب برای اخبار بیشتر و تمام آخرین و بزرگترین بررسی های فن آوری دنبال کنید.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن