جان ویلیامز ''زنده در وین" اجرای آمدن به موسیقی دالبی اتموس

دالبی و کلاسیک موسیقی ضبط برچسب دویچه گراموفون اعلام کرده اند که زنده جان ویلیامز در وین اجرای در دالبی اتموس

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

دالبی و کلاسیک موسیقی ضبط برچسب دویچه گراموفون اعلام کرده اند که زنده جان ویلیامز در وین اجرای در دالبی اتموس موزیک در ۱۴ اوت در دسترس خواهد بود.

به رهبری آهنگساز افسانه ای انجام فیلارمونیکر وینر در اروپای قاره ای خود را انجام اولین - جان ویلیامز زندگی در وین - و طرفداران قادر خواهند بود به آن گوش دادن به آن در آمازون موسیقی HD و بلو-ری.

Dolby Atmos Music به شنوندگان این شانس را می دهد که به طور گسترده ای به صدا گوش کنند و فضا و عمق را به اجرا اضافه کنند. Dolby ادعا می کند که می تواند جزئیات و ظریفی از دست رفته در ضبط استریو را آشکار کند، و محتوای آن را در "وضوح بی نظیر" به نمایش دربیاید.

ویلیامز بعید است که غریبه به اکثر ، با پنج اسکار به نام او (و همچنین به عنوان دومین فرد نامزد در تاریخ جوایز اسکار). کلاسیک های قابل توجه بسیار زیادی برای اشاره هستند، اما او بیشتر به خاطر کار ش با جورج لوکاس و استیون اسپیلبرگ شناخته شده است، با نکات برجسته Indiana Jonesاز جمله Schindler’s List, داستان جنگ ستارگان: برخوردهای نزدیک از نوع سوم ، E.T.فرا-ترشی، ایندیانا جونز، پارک ژوراسیک، فهرست اشنالر، و سه فیلم اول در سری هری پاتر. Stars Wars Close Encounters of the Third Kind

برای اجرای Live in Vienna زنده در وین، ویلیامز در سالن کنسرت وین موسیکوراین توسط فیلارمونیکر و ویلن نواز آن-سوفی موتر به روی صحنه ملحق شد. مجموعه ای از آهنگ ها شامل "تم هدویگ"، "رقص شیطان" (جادوگرانEastwick)و تم از Sabrina. کنسرت هم در دالبی اتموس توسط برنهارد گتلر ضبط و هم آمیخته شد.

جان ویلیامز اظهار نظر کرد: "اجرای در چنین محل معتبری به عنوان Musikverein با شکوه وینر فیلارمونیکر و آن سوفی Mutter غیر قابل مقایسه یک امتیاز بسیار بزرگ در واقع بود.  من خوشحالم که شنوندگان قادر خواهند بود که این تجربه را از طریق تکنولوژی خاص دالبی اتمس به اشتراک بگذارید."

جان کولينگ، معاون ارشد رئيس جمهور، مشارکت های تجاری، آزمایشگاه های دالبی افزود: «جان ویلیامز بدون شک یکی از بزرگترین آهنگسازان فیلم در تمام زمان ها است و برای او که با وینر فیلارمونیکر مشهور جهان اجرا کرده است در آنچه بسیاری خانه موسیقی کلاسیک را یک تماشاخانه بی مورد می داند. ما هیجان زده به ارائه این کنسرت یک بار در طول عمر در دالبی Atmos برای طرفداران در سراسر جهان - اطمینان حاصل شود که آنها می توانند آن را لذت ببرید به عنوان اینکه آنها در بهترین صندلی در خانه نشسته, هر زمان که آنها را دوست دارند."

Clemens Trautmann, President, Deutsche Grammophon said: "There are so many wonderful details and spatial effects in classical music that are lost in the standard stereo mix, but which are brought to life through the Dolby Atmos technology, adding another dimension to the listening experience. جان ویلیامز در آلبوم وین یک ویترین کامل برای آن است: مشهورترین آهنگساز موسیقی فیلم در جهان با یکی از ارکسترهای برتر در آکوستیک فابلد از Musikverein است."

جان ویلیامز زنده در وین در دسترس خواهد بود در دالبی Atmos در آمازون موسیقی HD و بلو ری در تاریخ 14 اوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن