سامسونگ کهکشان دیده بان 3 زنده رود سامسونگ در وب سایت

با توجه به شایعات, سامسونگ انتظار می رود به پیچد کردن یک نام تجاری جدید ساعت هوشمند در قالب کهکشان دیده بان 3.

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

با توجه به شایعات, سامسونگ انتظار می رود به پیچد کردن یک نام تجاری جدید ساعت هوشمند در قالب کهکشان دیده بان 3. وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که دستگاه اعلام خواهد شد اما به نظر می رسد که این می تواند به زودی. دلیل این است که با توجه به MySmartPrice آنها را کشف کرده اند آنچه به نظر می رسد به طور رسمی پشتیبانی از صفحه برای ساعت هوشمند سامسونگ بسیار خود سایت.

تبلیغات

در حالی که این وب سایت در واقع ذکر است سازمان دیده بان با نام آن ذکر دو شماره مدل های SM-R840 و SM-R850. اعتقاد بر این است که بر اساس این مدل اعداد است که می تواند کهکشان دیده بان 3. متاسفانه پشتیبانی از صفحات اشاره نمی هر گونه مشخصات از smartwatch جز به می گویند که آنها وجود داشته باشد.

از نظر امکانات و قابلیت های این کهکشان دیده بان 3 در انتظار ادامه این برنامه شامل همان دایره طراحی ما در گذشته دیده ام. گفته شده است که یکی از این مدل می تواند از ویژگی های فولاد ضد زنگ ساخت, کورنینگ گوریل شیشه ای XD حفاظت 5ATM آب-مقاومت در اواسط-STD 810G گواهینامه یک مانیتور ضربان قلب, GPS, WiFi و تمام ویژگی های دیگر یکی ممکن است انتظار می رود از یک ساعت هوشمند

در این نقطه در زمان وجود ندارد تاریخ از نظر دیده بان راه اندازی, اما مانند ما گفت: با توجه به اینکه پشتیبانی از صفحات به نظر می رسد رفته اند به زندگی می کنند در حال حاضر به نظر می رسد مانند یک اطلاعیه رسمی می تواند نزدیک در دست.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره, سامسونگ, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: mysmartprice



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن