بلندگوی بلوتوث معامله: دریافت فوق العاده UE Wonderoom 2 ارزان

سخنران کامل برای خرید این تابستان شما هم اکنون می توانید دریافت 5 ستاره Ultimate Ears Wonderboom 2 فقط برای £6

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

سخنران کامل برای خرید این تابستان شما هم اکنون می توانید دریافت 5 ستاره Ultimate Ears Wonderboom 2 فقط برای £65.80 از آمازون.

این Wonderboom سری شد و در حال حاضر مقرون به صرفه ورود-نقطه به UE پایان صدا اما با 27 درصد لنگر انداخت خاموش Wonderboom 2 در حال حاضر ارزش را تنها بدست بهتر در فقط £65.80.

وقتی که می آید به گوش نهایی و محدوده آن از بلندگوهای بلوتوث, واقعا وجود دارد هیچ نام تجاری است که قابل حمل محکم سخنرانان کاملا مانند آن – قادر به گرفتن خشن با جست و خیز می شود و به راحتی carted در اطراف با ساعت مدت زمان پخش به بوت.

نشستن به یک جای چمباتمه زدن stumpy سخنران نهایی گوش Wonderboom 2 وزن و در 422g و می آید در بسیار جمع و جور و قابل حمل طراحی با لاستیک های بالا و پایین و پنجره مشبک در حال اجرا در اطراف وسط آن را با صورت خود را به علاوه و منهای نمادها برای تنظیم حجم. شما همچنین می خواهید پیدا کردن یک دکمه پاور در بالا و همچنین به عنوان دکمه برای جفت شدن به خود را انتخاب و دستگاه را با یک پارچه قلاب در بالا برای اتصال به لباس و کیف و یا هر آنچه شما بدان معنی است که شما انتخاب می کنید به سبد خرید Wonderboom 2 در اطراف.

در دوره طراحی آن نیز شایان چقدر دوام Wonderboom 2 است که با رتبه IP67 اجازه می دهد آن را به زیر آب فرو رفته در عمق 1 متری به مدت نیم ساعت. که گفت: شما بلندگو به راحتی باب در امتداد سطح بدون مشکل – بزرگ برای احزاب است. شما همچنین می خواهید پیدا کردن Wonderboom به شوک و گرد و غبار به راحتی قادر به پاک کردن هر گونه ماجراهای شما قرار داده و آن را از طریق.

با 13 ساعت پخش به بوت نهایی گوش Wonderboom 2 نگه می دارد و این حزب تا پایان با خود 360 صدا. همکاری جدید, هوای آزاد, افزایش قابلیت و اضافه کردن یکی دیگر از Wonderboom 2 به ساخت حتی بزرگتر صدا, حزب است و قطعا هر کجا که این بلندگوی بلوتوث است.

اگر شما بوده ام به دنبال انتخاب کنید تا صدا کم هزینه بلندگو برای تابستان وجود دارد چند گزینه بهتر از UE Wonderboom 2 – به ویژه در این قیمت.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن