آیا Last of Us 2 باید چند نفره ؟

آخرین ما 2 است در عرض چند هفته پس از آن قابل درک است که بسیاری از ما مقدار زیادی از سوزاندن سوال برای فصل بعد

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

آخرین ما 2 است در عرض چند هفته پس از آن قابل درک است که بسیاری از ما مقدار زیادی از سوزاندن سوال برای فصل بعد در Ellie و Joel ماجراجویی. ما در حال بازی بازی در حال حاضر و در حالی که ما نمی توانیم از انتشار نقد و بررسی تا 12 ژوئن ما می توانید پاسخ برخی از سوالات از جمله...

آیا Last of Us 2 باید چند نفره ؟

The Last of Us 2 ندارد mutiplayer حالت با شیطان سگ تصمیم به تمرکز صرفا بر تک داستان.

هنوز هم وجود دارد یک خبر خوب برای طرفداران اصلی عالی جناح های چند نفره هر چند به عنوان Naughty Dog تایید کرد: "شما در نهایت تجربه میوه ها از تیم ما آنلاین جاه طلبی اما نه به عنوان بخشی از تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم."

دست: The Last of Us 2 پیشنمایش

این نشان می دهد ما می خواهیم یک بازی جداگانه در یک نقطه بعد از آن که به طور کامل اختصاص داده شده به آخرین ما چند نفره. در حالی که آن را مسلما تواند خسته کننده به طور بالقوه پرداخت برای یک بازی جداگانه و مستقل جناح های چند نفره را تجربه کنید, به احتمال زیاد خواهد بیشتر وزین تر از قبلی تکرار.

پس جناح بود فقط یک add-on برای اصلی تاریخ و زمان آخرین از ما, سگ شیطان نیست زمان زیادی را صرف به روز رسانی آن را با پست های اضافی-راه اندازی ویژگی های. در حالی که این کامل است حدس و گمان ما مستقل تجربه چند نفره به طور بالقوه می تواند ارائه انتخاب گسترده تر از سلاح و پوسته و شاید حتی از ویژگی های رویدادهای فصلی و مسابقات.

مرتبط با: PS5

اما با PS5 در افق و PS4 رسیدن به پایان چرخه زندگی خود را که مشخص نیست که پلت فرم این بازی راه اندازی خواهد شد ، ما همچنین ممکن است چندین سال به دور از آزادی با سگ شیطان فقط تا پایان The Last of Us 2.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن