چرخ ضامن دار و چکاچاک: شکاف از هم جدا تایید برای PS5

Platforming و دو چرخ ضامن دار و چکاچاک خواهد ساخت باز گشت با یک ماجراجویی همه جدید سونی پلی استیشن 5 در چرخ ضا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

Platforming و دو چرخ ضامن دار و چکاچاک خواهد ساخت باز گشت با یک ماجراجویی همه جدید سونی پلی استیشن 5 در چرخ ضامن دار و چکاچاک شکاف از هم جدا.

طراحی و توسعه توسط Insomniac بازی ها, چرخ ضامن دار و چکاچاک شکاف از هم جدا است که در آثار به طور انحصاری برای PS5 شده ساخته شده است از زمین تا برای نسل بعدی کنسول. شکاف از هم جدا به نظر می رسد زرق و برق دار ترین ورود به این مجموعه و در عین حال با PS5 نسخه ی نمایشی جزئیات بالا انیمیشن های دقیق و ray tracing تأملاتی در Clank را با بدنه فلزی.

مرتبط با: PS5

در حالی که تعداد بسیار کمی از جزئیات داستان نشان داد نسخه ی نمایشی تأکید تمرکز بر اینتر بعدی شکاف است که می تواند با تعامل در بازی برای ذهن ترا درهم میشکنند انتقال بین کهکشان ها. ما هم یک نگاه اجمالی از نقره ای جدید lombax که بدون شک اثبات می شود قابل طرح نقطه برای چرخ ضامن دار.

شکاف از هم جدا حفظ تمرکز بزرگ در یک زرادخانه بزرگ سلاح به عنوان نسخه ی نمایشی نشان داد چرخ ضامن دار به سرعت مبادله بین sci-fi اسلحه و یک shatterbomb نارنجک در گرمای جنگ. جدید PS5 سخت افزار را ظاهرا اجازه می دهد برای پر بسته بندی شده جهان بیگانه در حالی که این تریلر همچنین اشاره کرد در بیشتر ناشناخته-سبک مجموعه ای از قطعات است که ما بسیار مشتاق است.

مرتبط با: مارول مرد عنکبوتی Miles Morales

چرخ ضامن دار و چکاچاک آخرین تفرج فرود بر روی PS4 در سال 2016 و رک و پوست کنده فوق العاده بازسازی PS2 اصلی با یک دسته از باهوش جدید ترفندهای تا آستین خود را. آن را ایده آل برای طرفداران هاردکور و تازه واردان به طور یکسان باقی می ماند و یکی از پلت فرم ترین بصری خیره کننده بازی.

"بیش از فقط یک بازسازی این احساس می کند مانند یک دامان افتخار برای چرخ ضامن دار و چکاچاک با تمام کوره در رفته, اقدام عجیب قریب سلاح و دارای گونه های برامده کنایه یک فن می تواند برای آرزو. ضربه زننده بودن شما ممکن است می گویند که آن میله کمی نزدیک به قالب اما حداقل این کار را در یک مرحله بزرگتر های دیدنی و حس مقیاس" می خواند ما 4/5 نقد و بررسی.

شما می توانید یک لیست از بزرگترین و هیجان انگیز ترین عناوین در حال آمدن برای پلی استیشن 5 در ما بهترین PS5 بازی های دور تا که ما خواهید بود با اضافه کردن و به روز رسانی در هفته های آینده به عنوان بیشتر اطلاعیه ها ساخته شد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن