به یاد داشته باشید آمازون اکو خودکار ؟ ماشین پسند دستگاه در نهایت می کشد تا در انگلستان

آمازون تا در نهایت راه اندازی آن در خودرو اکو دستگاه خودرو در انگلستان دو سال پس از آن در دسترس در ایالات متحد

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

آمازون تا در نهایت راه اندازی آن در خودرو اکو دستگاه خودرو در انگلستان دو سال پس از آن در دسترس در ایالات متحده است.

صدای دستگاه را فعال کنید به ارمغان می آورد الکسا قابلیت به خودرو را قادر می سازد به کاربران برای کنترل محتوای صوتی, سوال, برقراری تماس تلفنی, شنیدن, به روز رسانی ترافیک, مدیریت تقویم قرار ملاقات تنظیم یادآوری دریافت گزارش آب و هوا و خیلی بیشتر.

نیز وجود دارد مبتنی بر GPS ابزار مانند توانایی به نوبه خود چراغ هوشمند در هنگامی که رانندگان در حال کشیدن به درایو راه, به عنوان مثال.

مرتبط با: است که بهترین اکو بلندگو برای خرید ؟

تعامل دستگاه با الکسا برنامه در یک متصل به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث و یا یک جک 3.5 میلی متر است و توسط 12v پریز برق یا پورت USB. این دستگاه کوچک نشسته بر روی داشبورد و ارائه دست آزاد الکسا قابلیت فعال کردن رانندگان به نگه داشتن چشم خود را در جاده ها است.

این دستگاه که متکی بر ماشین بلندگو برای بازخورد های صوتی, هزینه £49.99 در انگلستان است که با همان قیمت به عنوان اکو نقطه بلندگو.

در حالی که سنتی محدوده الکسا قابلیت ممکن است مفید باشد آن را به احتمال زیاد محتوای صوتی خواهد بود که کلید مورد استفاده کاربران را قادر می سازد بدون CarPlay و سیستم عامل Android Auto را انتخاب کنید آهنگ با دستورات صوتی.

"اکو خودکار با استفاده از Alexa برنامه برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود را. فقط بخواهید الکسا به بازی یک آهنگ سبک هنرمند و یا ایستگاه از Amazon Music, Apple, موسیقی Spotify, Deezer و بیشتر" این شرکت می نویسد: در صفحه محصول.

"با TuneIn گوش دادن به ایستگاه های رادیویی محلی و یا هزاران نفر از سراسر جهان است. با شنیدن گوش دادن به بزرگترین کتابخانه از کتاب های صوتی. شما همچنین می توانید گوش دادن به اخبار یا حفظ کل ماشین را سرگرم با بازی های مثل بی معنی, ضرب و شتم, معرفی, و بیشتر."

شما خواهد بود با اضافه کردن اکو خودکار به ماشین خود را با امید smartening آن را کمی ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن