تجربه فوق العاده سریع 5G با وودافون را منحصر به فرد کهکشان S20 ارائه [حمایت]

با 5G در نهایت در سراسر بریتانیا نورد، گام بعدی بزرگ در فن آوری گوشی های هوشمند است که در اینجا، امیدوار کننده

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

با 5G در نهایت در سراسر بریتانیا نورد، گام بعدی بزرگ در فن آوری گوشی های هوشمند است که در اینجا، امیدوار کننده سرعت اینترنت فوق العاده سریع است که شما در حال دانلود قسمت در رفتن در هیچ زمان.

البته، اگر می خواهید به ترین 5G با گوشی های هوشمند فوق مدرن بسته بندی زرق و برق دار AMOLED صفحه نمایش و سه سنسور دوربین بالا پایان، پس از آن تنها یک چیز برای آن وجود دارد - وودافون کردم شما را تحت پوشش. شبکه بریتانیا در حال حاضر در حال اجرا یک معامله باور نکردنی در سامسونگ کهکشان S20 5G است که بیش از حد خوب به تصویب.

سامسونگ کهکشان S20 5G

برای اولین بار سامسونگ یک دستگاه سازگار با 5G را در داخل سری Galaxy S خود منتشر کرده است که صنعتگرانه ممتاز این شرکت را با سرعت سریع رعد و برق اتصال 5G در کهکشان S20 5G گرد هم می آورد.

برای ایجاد بیشتر از قرارداد 5G، شما قطعا یک گوشی است که می تواند نگه دارید تا سرعت می خواهم، به همین دلیل است که کهکشان S20 5G انتخاب مناسب به عنوان اولین گوشی 5G خود را. با صفحه نمایش عظیم 6.4 اینچ AMOLED و نرخ تجدید 120Hz, کهکشان S20 5G به سرعت دستگاه اصلی خود را انتخاب برای جریان فیلم ها و تلویزیون نشان می دهد تبدیل, به عنوان شما آنها را در بهترین کیفیت ممکن تماشا.

برای همه شما خلاق خارج وجود دارد، کهکشان S20 5G تا به برخی از ترفندهای شگفت انگیز تا آستین خود را که در آن عکاسی و فیلم برداری نگران هستند. سه راه اندازی گوشی دوربین عقب به شما اجازه می دهد تا پرش بین حماسه زاویه گسترده و فوق العاده عکس زاویه و پرتره خیره کننده در پرواز.

صرفه جویی در بهترین برای آخرین بار، شما حتی می توانید فیلمساز داخلی خود را به عنوان کهکشان S20 5G آزاد می تواند فیلم در یک تصویر عظیم ضبط 8K. برای رسیدن به وضوح 8K، شما معمولا انتظار می رود به اطراف دوربین های بزرگ hulking با دکل متصل، اما با کهکشان S20 5G، شما می توانید یک دوربین 8K در جیب خود را جا.

اما چرا 5G؟

اگر فکر می کردی که 4G سریع است، فقط صبر کنید تا شما یک بار از 5G. در نقطه , 4G می تواند حداکثر سرعت 150Mbps برسد در حالی که 5G می تواند آن را تا 10Gbps -- تقریبا 100 بار سریعتر crank.

به نظر layman، این تفاوت ساخت یک فنجان چای در حالی که شما دانلود چند قسمت تلویزیون را به در رفتن، به عنوان مخالف به دانلود یک فصل کل در زیر یک دقیقه به عنوان شما در حال راه رفتن در خیابان.

-درباره اين پيشنهاد وودافون بيشتر بهم بگو

اگر اتصال با سرعت بالا از 5G و مشخصات فوق العاده از کهکشان S20 5G صدا مانند یک مسابقه ساخته شده در آسمان، پس نگاه کنید نه بیشتر از پیشنهاد منحصر به فرد در حال حاضر در Vodafone برای مدت محدود تنها در دسترس است.

دادن اطلاعات بیشتر به شما بدون هزینه اضافی, شما در حال حاضر می توانید 48GB کهکشان S20 5G قرارداد برای قیمت همان 24GB یکی. این بدان معناست که در هزینه ماهانه 51 پوند و هزینه کوچک در مقابل 19 پوند، شما دو برابر داده ها به پرسه از طریق نشان می دهد مورد علاقه خود را دریافت کنید، در برخی از بازی های آنلاین و یا در نهایت از طریق کتاب صوتی مورد علاقه بعدی خود را در یک نشسته دریافت کنید. هر چی که فکر میکنی، اطلاعات کافی برای انجام همه اینا هست

اگه اين کافي نبود، يه تن هم پرکس هست که با ودافون ثبت نام ميکنه. برای شکارچیان freebie در میان شما، خدمات بسیار مخارج فراهم می کند مشتریان وودافون با giveaways منظم و تخفیف در سراسر طیف وسیعی از انواع محصول، در حالی که طرح رومینگ جهانی وودافون پاداش Wanderlust خود را با اجازه دادن به شما به اطلاعات خود را بدون هیچ هزینه اضافی در 51 مقصد اروپا است.

این همه بدون ذکر این واقعیت است که وودافون تا به 5G در دسترس بودن در مکان های بیشتر در سراسر انگلستان از هر شبکه در سراسر کشور دیگر. وقتی که صحبت از 5G می شود، هیچ بهتر از وودافون آن را انجام نمی داد.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن