Apple boots Fortnite off the App Store, Epic is suing and mocking Apple

اپل بازی آنلاین megahit Fortnite از فروشگاه برنامه حذف پس از توسعه دهنده حماسه بازی اضافه جدید "پرداخت مستقیم"

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

اپل بازی آنلاین megahit Fortnite از فروشگاه برنامه حذف پس از توسعه دهنده حماسه بازی اضافه جدید "پرداخت مستقیم" گزینه ای برای دور بین کردن هزینه های اپل و گوگل.

حماسه امروز کاهش قیمت های در بازی V- باکس ارز برای کسانی که آنها را پرداخت به طور مستقیم، با هدف به اصطلاح "exorbitant" کاهش گرفته شده توسط فروشگاه App و فروشگاه بازی.

با وجود روش پرداخت اپل هنوز در دسترس است، روش پرداخت مستقیم نقض دستورالعمل App Store است و اپل هیچ زمانی را در بوت بازی وحشی محبوب رویال از فروشگاه خود تلف کرده است.

مرتبط با : بهترین ایکس باکس یکی بازی 2020

در بیانیه ای که به "معتمد بررسی" ارسال شده است، اپل گفت که متعهد به حل و فصل مسائل است، اما تکرار کرد که دستورالعمل های آن برای همه توسعه دهندگان اعمال می شود. اپل به نام حماسه برای فشار دادن برای درمان خاص، زمانی که آن را کسب و کار خود را با فروشگاه App ساخته شده بود.

در بیانیه کامل این طور است: «امروز، بازی های حماسی گام تاسف بار نقض دستورالعمل های فروشگاه App است که به همان اندازه به هر توسعه دهنده اعمال می شود و طراحی شده برای حفظ امنیت فروشگاه برای کاربران ما را گرفت. در نتیجه برنامه Fortnite آنها از فروشگاه حذف شده است. Epic یک ویژگی را در برنامه خود فعال کرده است که توسط اپل بررسی و یا تایید نشده بود، و آنها این کار را با قصد صریح نقض دستورالعمل های فروشگاه App در مورد پرداخت های داخل برنامه که به هر توسعه دهنده که به فروش کالا یا خدمات دیجیتال اعمال می شود.

"حماسه تا به حال برنامه ها در فروشگاه App برای یک دهه, و از اکوسیستم فروشگاه App بهره مند – از جمله ابزار, تست, و توزیع است که اپل را به همه توسعه دهندگان. حماسه موافقت با شرایط و دستورالعمل های فروشگاه App آزادانه و ما خوشحالم که آنها چنین کسب و کار موفق در فروشگاه App ساخته شده است. •این واقعیت که منافع کسب و کار آنها در حال حاضر آنها را به فشار برای یک ترتیب خاص باعث تغییر این واقعیت است که این دستورالعمل ایجاد یک زمینه بازی سطح برای همه توسعه دهندگان و امن فروشگاه برای همه کاربران. ما تمام تلاش خود را برای کار با حماسه برای حل این تخلفات انجام می دیم تا آنها بتوانند فورتنیت را به فروشگاه اپ بازگردانند."

شما احساس حماسه این آینده را دیدم چرا که بلافاصله شکایت شکایت قانونی در کالیفرنیا.

در این مقاله می توان گفت: "اپل تبدیل شده است آنچه که آن را یک بار در برابر ریل: behemoth به دنبال کنترل بازارها, بلوک رقابت, و نوآوری stifle."

موضوع همراه با اپل در حال حاضر تحت آتش برای محدود کردن خدمات مانند مایکروسافت xCloud، گوگل استادیا و فیس بوک بازی به دلیل آنها با دستورالعمل های فروشگاه App پیروی نمی کند. نشستن در چارچوب یک شرکت گسترده تر اپل در مقابل بازی نبرد، این یکی می تواند زشت.

حتی زشت تر از این جدید فورتنیت تجاری تمسخر یاد اپل 1984 آگهی:

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن