این گوگل کروم نیشگون گرفتن و کشیدن ممکن است به طرز چشمگیری افزایش عمر باتری لپ تاپ

آیا به طور کامل توجیه می شود یا نه, گوگل کروم دارای یک شهرت به عنوان یک بلعنده عمر باتری لپ تاپ. اما آینده نیش

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

آیا به طور کامل توجیه می شود یا نه, گوگل کروم دارای یک شهرت به عنوان یک بلعنده عمر باتری لپ تاپ. اما آینده نیشگون گرفتن و کشیدن ممکن است به طرز چشمگیری تغییر دهد.

کروم 86 شامل یک ویژگی آزمایشی است که غیر ضروری غیر فعال کردن جاوا اسکریپت تایمر و انتقالها که اغلب در پس زمینه اجرا زبانه مانند آن است که به بررسی حرکت و موقعیت در صفحه در یک تب غیر فعال.

با توجه به TheWindowsClub یک آزمایش انجام شده توسط توسعه دهندگان گوگل نشان داد عظیم دو ساعت یا 28 درصد بهبود در عمر باتری لپ تاپ, زمانی که شرایط مطلوب است. پس انداز خواهد شد سازگار در سراسر کروم برای ویندوز, مک و لینوکس و اندروید و Chrome OS با توجه به گزارش.

باید گفت که شرایط مشخص شده در ویژگی های سند دیده می شود توسط این سایت تا به حال عظیم 36 زبانه های در حال اجرا در پس زمینه و خالی tab در پیش زمینه پس از آن به احتمال زیاد هر روز کاربران را از جمله مزایای.

مرتبط: بهترین VPN 2020

برای مثال با یک ویدیو یوتیوب در حال اجرا در پیش زمینه برگه نمایندگی معتبر کروم تجربه – باتری صرفه جویی شد به کاهش 36 دقیقه (13%). جالب توجه است هر چند در این سند نشان داد اپل خود مرورگر Safari جلوتر در عمر باتری صرفه جویی با وجود جاوا اسکریپت قاتل بودن را فعال کنید.

پس چگونه گوگل برنامه ریزی در انجام آن ؟ خوب برای مثال اگر یک صفحه غیر فعال است برای 5 دقیقه گوگل قصد دارد به ایست جاوا اسکریپت تایمر برای اطمینان از آنها توقف در حال اجرا و تخلیه عمر باتری.

از ویژگی های که در دسترس خواهد بود از طریق chrome://flags در نسخه بتا است و می تواند در دسترس به عنوان به زودی به عنوان یک به طور پیش فرض از ویژگی های در این نسخه مصرف کننده از کروم 86. در حال حاضر ما فقط در اوایل ساخت مرحله پس از آن خواهید بود در حالی که هنوز رتبهدهی نشده است. گوگل نشده اظهار نظر در گزارش.

گوگل کروم هنوز هم مرورگر خود را انتخاب چیست ؟ و یا عمر باتری نگرانی های شما دیده می شود خندق برنامه برای کارآمد تر از رقبای ؟ اجازه دهید ما در حال حاضر @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن